1 Şubat 2012 Çarşamba

1 Subat Günluk





Bu Sarkiyila baslamak istedim basligima:) cok güzel bi parca bugün arabamda kac kez dinledim bilmiyorum valla:) 
Günume yine uykusuzluk ve kahveyle basladim dün gece 3 de uyudum yatakda dön dön sinir oldum uykum kacti 3 gibi uyumusum.. sabah 7 de geri uyan...
ise gitim 14;00 kadar callistim tabi öglen vakti uykusuzluk acayip bastiriyor eve geldim
Benim sipaa bagriyoduu:) Ta asaga apartmandan duyuluyor Bakici bakiyordu bugün Kapiyi actim direk bana kostuu Ahneeeeeeee diye 
Bakiciyi sikayet eti :D Ne diyorsa biseler dedi ama anlamadim tam Türkce degildi :D 
Dis fircalamak istememis.... 
Bakicimiz Alman Kizimin disleride oldugu icin Her yemekden sonra dis fircaliyoruz cünki abur cubur tüketimini cok yapiyor sipa dikkat ediyorum artik ama. Doktorumuz firca hediye etii fircalasin dedi fircaliyoruz düzenli dikkat ediyoruzda Hanimefendiiiii cok tembellllll
Dis bile fircalamaya üseniyor dis fircalasada zaten fircalamiyor ya suyla oynuyor ya macunu dökuyor maco ediyor... fircalamadi dedim Kalsin o zaman :D Bugün cok huysuz dedi dedim belli oluyor :D sonra Bakici gitti az Huysuz vircinle oynadimm sonra tv bakarkene prensesimle uyuya kalmisiz uyuduk 2 saat öglen uykusu sonra yemek derdi vardi yemek yaptim sonra esim geldi isden... bugün erken geldi vardiyasi nöbeti degismis gene yarin oda sabahci nihahaha iyi olduuuuuuuu
benimle hep dalga geciyodu sabah uyandigimda ben sicacik yatagimdayim sen uyanda git diye
enayii diyodu yarinda ben yapicam ohhhhhhhhhhhh
yemegimizi yedik sonra Mühtesem yüzyila baktik yine heycanliydi..
sonra Aysu Iremle dis fircaladik bende fircaladim bana hevesine yapti :) sonra uyutummm
yarin Sadece Spor dersimiz var yupieeeeeeee
Koca spor salonu bizdee doyasiya spor yapabilicem Spor yapmayi cok seviyorum
da firsatini bulamiyorum Spor salonuna gitmeyide Kiskanc kocam izin vermiyorr
doyasiya kosabilcem yarin.. Stajerlerimde gelicek onlar ilgilenir cocuklarla bende doyasiya bir Kosu yaparim salonun etrafinda takarim kulakciklarimida ohhhhhhhhh
atarim icimdeki enerjiyiiiiiii
onun haricinde pek özel birsey olmadiii
esim beni cagriyor zaten azda yatak odasinda tv bakariz uyuruz artikimmmm:)
Good Night

3 yorum:

  1. tanıştığıma memnun oldum
    hoş blog
    bana da beklerim
    :)))))

    YanıtlaSil
  2. Nilay'cım merhaba ben de Seda:) blogumdaki yorumun için teşekkür olurum sen de beni izlemeye ne dersin? bak ben 10. izleyicin oldum!! 10.100.200. gibi rakamlara hediyeler vgerilir, bilirsin.. ben de 10. izleyicin olarak taa alamanyalardan birkaç hediye istersem ? :)) şaka diyorum ama göndermek istersen çekinme :P
    kızını çok öp yerime Allah bağışlasın maşAllah çok şeker.. :)

    Sevgilerimle..

    sedindunyasi.blogspot.com


    ps.:harçlığımı çıkartmak adına blog-site tasarımı, reklamı vs. yapıyorum. ama sen yenisin diye sendne bişey istemicem şekerim mail atarsın blogunu düzenlerim zevkle.. işe; yorumlardaki kelime doğrulamayı kaldırarak başlayalım ;)

    YanıtlaSil
  3. Bir Kase Lezzet : Tesekür ederim:) bende m oldum elbete gelicem..

    Seda : tesekürler bloguma geldin icin.. ama ben öyle hediye isinden falan anlamam canim öyle seylerde düzenlemeyi düsünmuyorum benim blogum az sade ve farkli :)
    aminn allah razi olsun cümleminizini bagislaisn rabbim...
    sagol canim ama benim yardimcim var:) bana acik olman güzel düsünce icin tesekürler ama gerek yok suanda:) kod islemindede memunum:) cok sagol ilgin icin hep beklerim...

    YanıtlaSil

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...