2 Şubat 2012 Perşembe

Balik Ziyafetimiz :)

Bugün Kocam Balik almiss :) benden habersiz göya Hazirlayip sofrayi kurup bana Süpriz yapicakti :)
Bana Balik Ziyafeti yapicakti. Tabii Herzamanki gibi yine ben yaptimm:) Hakini yemeyim Kocamin cok yemek yapar hazirlar sagolsun beni Mutlu etmek icin ama Balik da kendine güvenemiyor sanirim:) Yine ben temizledim ben hazirladim :) Bugün Aksam yemegimizde balik vardi
Balik Ziyafeti yaptik Kocamla Bas basa :) 


Kizarmis Balik :)



Gerekli olan Malzemeler :

Istediniz kadar Balik
Un
Yag :) 

Salatalik Malzeme
Limon :)
Kola :)

Ben Baliklari Una batiriyorum az birsey Dagilmasin diye Gercektende Dagilmiyor ve Citir Citir Oluyor

Yapilisi : Tavaya yagi koyuyruz ve yag Kizinca Önceden Una batirdigimiz Baliklari atip Kizartiyoruzz:)
sonra Salatamizi yapiyoruz Ve Affiyetle yiyoruz :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...