1 Şubat 2012 Çarşamba

31 Ocak Günluk

KOSUSTURMACAAAAAAA



http://birkadinfenomeni.com/wp-content/uploads/2010/07/yorgunluk-nedenleri.jpg

Ayyyyyy Iyi Gecelerrrrrrrr kusura bakmayin daha yeni bir Post atabiliyorum aslinda aticak hallim yok direk yatak odama düsesim var :) ama bir Post atayim dedim cünki beni cok MUTLU ETINIZZ ! :) bugün tam tamina 16 Ziyaretcimm olmus :) Cok Sevindim Post atmadim hallde bu kadar Ziyaretci..
Izliyicilerim 6 Olmus :) Hepinize tek tek tesekür ederimm :)
Günumden Kisaca bahsedeyim az Rezil basladi ama olsun Sabah uyandim 7 de giyindim hazirlandim evden az erken ciktim dünki Postumda bahsetigim gibi Bugün kahvalti yaptik hepberaber Is arkadaslarimla. Sabah Arabam donmuss Buz tutmus Hava asiri Sogukdu valla donuverdim 2 Dakikada.Arabamin Ön cami buz tutmus Onu Kazidim Sonra Araba calllismadi Sinir oldummmmm Arabayi yerinden oynatamadimm anahtari sokuyorum dönderiyorum Anahtar islemiyor sanki sarj etmiyor Akku isareti gösteriyor. Esim gecen Bakima soktu herseyi yollundaydi Akkusu falanda tam doluymus. 15 Dakika ugrastim olmadi baktim ise gec kalicam döndum hemen eve geri Kocami uyandirdim dedi benim Arabayla git ben hallederim senin arabayi dedi Esimin arabayla gitmek zorunda kaldim. O isden geleli bir saat olmustu cünki.. hem onun arabasinda kar falanda yoktu onunla gittim bugün. Kocamda Araba servisini cagirmis benden sonra ( Adac ) Nasil oluyorsa Arabanin Akkusu donmuss benim kafam basmaz öyle seyi ben Sadece kulaniyorum :D Halletmisler sükür simdi Iyi diyorlar ama ben küstumm arabama:P uguramadim bugün hicc Bmwmide esim göturdu dedim ben belki disari cikarim benimkini al sen Ise benim arabayla gitti :D Arabalari degis tokus etik.Sonra Siparis etigim Pogacalarimida aldim ve ise gectim güzel bir kahvalti etik.
Sonra normal is 
15:30 de isden ciktim hava dahada sogmustuu dondum dondummmmmm eve geldim prensesimle oynadim ilgilendim. Yemek derdi yoktu dünki yemekleri isitim sonra aksam
Öyle bi gecer Zaman ki dizime baktim baya heycanliydi yarin bir post aticam...
Suanda hala Üsuyorumm gece olunca daha bir Soguk oluyor sanki
Kocamin kislik kocaman kalin coraplarini taktim ellimede aldim bir fincan Bitki cayimi yudumluyorum suanda bu postu yazayim direk yatak odama yönlenicem yorgun ve uykusuzum vede donuyorummmmmm
kaleferleri 3e dönderdim her odanin ama sanki hic yanmiyor 5e aciyim diyorum ama o zamanda kocam sikayet ediyor kizim desen cok fazla sicakdan kasiniyor olan bana oluyor donuyorummm
üstune üstelik ihhh diyemiyorumm üsuyorum dedigim an kocam köpuruyorr

KANNSIZIN DA ONDAN KÖRMUUU KANN YAPICI SEYLER YE ADAM GIBI YEMEK YESEN BÖYLE OLMAZ BEN NIYE ÜSÜMUYORUMM
PEKMEZ YESEN CÖKELEK YESEN KIRMIZI SEYLER ICSEN kendine bir GRAMM dikkat etsen suan sende üsümezdin...


Benim herif Makinali tüfek mübarek birsey demeye korkar oldum aninda yapistiriyor lafi
Önceden Ne Romantikdi
Gel Sarilayim derdi ben Isitirim derdii
Bataniye verirdii ama nerdee Bu ara Tam bi Kiroo oldu :D 
Gerci hakediyorum haketmiyor deglim...
neyse Uyku fena bastiii Ben kacar
Bugün Postsuz kalmayin diye yazdim Yoksa bir gramm faydam yok valla suanda kimseye...
Yarin görusmek dilegimle
Hoscakalin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...