31 Ocak 2012 Salı

Karanfil Suyu Deneyimi Ilk gün :)



http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/47/Gewuerznelken.jpg/260px-Gewuerznelken.jpg



Merhabaa kisada olsa Karanfil Suyu ile sac Bakim kürum hakinda bir post atayim dedim:)
Suyu tam 1 gün bekletim hata 2 saati gecti bile 1 gün 2 saat :D Su Yemyesil olmustu tamda Olmasi gerektigi gibi yani.Fisfis Bir Siseye koydum ve Sacimin Diblerine dogru Fisfisladim...
Ve sonra iki Ellimle Masaj yaptim ve Sacimin Diblerini cok yumusati sanki..
Kokusuda cok Hos esim Bayildii:) Sülük gibi yapisti Herif bana :D 
Kokusuda cok hos ve Yumusacik yapiyor Dibleri buda bir Tüyo daha :)
3 Gün daha kulanicam bu hafta Suanlik Memunum tabi daha Ilk gün birsey demem belki erken ama Suanlik
Memunum:)
Yumusacik yaptigi icin Yazma geregi duydum.

Rabbimiz ne kadar büyük degilmi..
Ne Güzel Nimetler vermis bize Herseyde ayri bir Fayda
Ayri bir Mucize :)
Rabbime bin kere sükürler olsun...

2 yorum:

  1. Bloguma ve blog alemine hoşgeldin canım :) Uzun uzun yıllar bloglamak dileğiyle.. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Hosbuldum cok sagol :)
    insallah sizinle insallah :)

    YanıtlaSil

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...