2 Şubat 2012 Perşembe

Birgün Unutkanlikdan Ölücemm :)




 http://static.pudra.com/generated/8400/610x345/unutkanlik-mkle.jpg

Iyi Geceler Blog Okuyucularim., Bundan sonra Günluge Tarih atmicam Günlukler Kategorisine etiketliyorum zaten Günluk oldugu anlasilir :)
Günum yine Standart Gecti Sabah Uyandim Ise Gittim, Bugün sadece Dünki Postumda bahsetigim gibi Spor dersi vardi Sevine sevine gitim Ve Güzelce Sporumu yaptim
1 Saat Kostum güzelce Kulagima Kulakciklarimida Taktim..
Sonra Cocuklarla birkac Top Oyunlari Yaptim Vakit cok güzel gecti
Bugün 11:30 de Bitti zaten Is Persembe Günleri bundan sonra böyle.
Fakat ben bundan 1.5 Ay önce Böbreklerimden Amaliyat oldum Birgün Acayip bir Böbrek agrim vardi Önemsemedim fakat gece Kannama olunca Kocam beni Acile göturmustu ve Kanallara Tas oturmus demislerdi Tas varmis Düsürucekmisim ama Kannalarda Tikali kalmis.. 
Amaliyat olmustum Apar Topar Fakat amaliyatan sonra 2 haftada cektim..
Lazerle kirmislardi Tasi icinde sonra kendime yine dikkat edemedim icin
Böbreklerimdeki top top yaralar Intaplanmis Enfeksiyon kapmisti Antibiotik tedavisi uygulamisti Doktor ve bana. Agir kaldirmayi, Hizli Kosmayi, Ziplamayi hele kesinlikle Yasaklamisti Asiri Spor yasak diye
cünki Böbreklerim cok hasass olmuslardi..
Zaten ufak bir Sogukda üsütuyorum mahvoluyorum..
ama ben tabi BUNU UNUTUMMMM Spor yapmamin Yasak oldugunu ve bugün iyi Tepindimmmm :)
baya kostum fakat tabi. Bir Saat sonra Böbreklerim yine fena agrimaya basladi...
Bende Doktoruma Telefon etim ve durumu anlatim...
hemen gelmemi söyledi ve hemen Böbreklerime bakti  hemen ultraschall ile intap topcucklari buldu gene..
havalar sogdu Nilay donmaya basladi tabiii intaplanmis hemen azda ziplayip otlayinca intap böbreklerimde fink atmiss :) Ilac yazdi ve is yerime kagid cikardi off ya Spor dersini cok seviyorum yapmasinida ama tüm hevesim kacti.. Baskasi yapicak simdi yerime bende yine herzamanki gibi büroda oturucam
batsin bu dünya :( ama sagligim icin bu arada bundan kocamin daha henüz haberi yok :D Söylemedim yine kizar diye.. uyumaya giderkene yatakda yumusata yumusata söylerim artik:D
neyse sonra eve geldim balik ziyafeti yaptik bugün :) Askim balik almis...
az öncede Dusumu aldim..
Yüz bakimi yaptim
simdide Radio actim dinliyorum ve kahvemi yudumluyorum bu arada doktor bana yine rapor yazdi...
dedim evde oturmak istemiyorum oturucaksin dedi..
Doktorum cok tatli ve yasli huysuz vircinn:) Bana öz kizi giibi firca cekiyor :D
Bana resmen
2 Tage aufen Arsch Sitzen dedi :D
( 2 gün poponun üstunde oturucaksin ) :D
Yarin Raporluyum bide Pazartesi..
Yarin chefe ugurayip Konusucam durumlari öyle iste..
Kahvemi yudumluyorum Msn, radio, facebook, haberlere bakiyorum kisaca stress atiyorum:)
Dünya bana güzel
Iyi Gecelerr:)

5 yorum:

  1. merhaba, ben geldim:=) Yazılarınız çok canlı sanki arkadaşınızla karşılıklı sohbet eder gibi. beğendim:=) Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. tamam canım istediğin gibi yap
    :)))))))))))))

    YanıtlaSil
  3. Necla Sölen : Hosgeldin canimm:) cok tesekür ederim hep beklerim:)
    Saygilar...

    Bir Kase Lezzet: Anlamadim canim demek istedigini ama öyle yapayim bari:)) haha

    YanıtlaSil
  4. Ay Nilaycim kendine dikkat et bak bu ikinci okuyusum hastane doktorlar falan

    Du hast eine Tochter die dich braucht Suesse

    Yani otur o doktorun dedigi seyin uzerine :-))

    Iyi geceler canim...

    YanıtlaSil
  5. Emelim ben hep böyleyim ya az deli doluyum basima gelmiyen kalmiyor:)
    tabiki kizim var dikkat yeterince ediyorumda yinede oluyor iste :)
    danke canimm
    öyle yapiyorum zaten haha:)

    YanıtlaSil

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...