9 Şubat 2012 Perşembe

"Bu Zilliye Düstuk" ( Yok böyle Adilik )






Kadin bana Bu Zilliye düstuk resmen dedi.. yok böyle yobazlik düsüncesizlik sinsilik arsizlik :))) 


 http://www.slideshine.de/browser/uploads/622/Schreckreaktion%20-%20Infarkt,%20Anfall%20und%20Epilepsie%20(Clipart)/3408-Frau%20Schocker%20Oha.jpg
Bugün Is yerimde yasadigim  bir Olayi yazmak Istiyorum.
Ben Diplomatik Sosyal Hizmet Uzman Egtimcisiyim ( diplomische sozialpädagogik erzieherin )
ve Özel bir Kresde Callisiyorum. Bugün Chefle kahvalti yaptikdan sonra Az ayak üstu lafliyoduk Büromda ve Telefonum calldi Sekreterimiz Aile yolladi. Piskoloji azda Bölümum oraya kaciyor ve Cocuklarin denetimiyle de Mesgulum Yani Normal gelisiyolarmi napip ne ediyolar Gibisine ve 2 haftadir Gözetledigim bir Cocuk vardi Dosyasida var ellimde. Bu benim Görevim yani Neyse Cocuk Türk Kücük 4 Yasinda ama cocukda Bazi Normal olmiyan seyler gördumkii bu Kararlarida tekbasina ben vermiyorum Zaten dosyayi ben hazirlayip bakiyorum ve birkac is arkadasimin gözundende geciyor onlarin Onayi oldukdan sonra Is bana tekrar düsuyor bu Islemler oldu ve benim Cocugun Ailesiyle bugün görusmem gerekiyodu. Tabiki cocuk Türk dedigim gibi Anneside kapali bir Bayan. Kapi calldi Tabiki Almanca konusmak zorundayim Yani cok anlasamasak Türkceye gecmeliyim. Nese kadinla Merhaba Merhaba almanca geciyor Tabiki.
Kadina cocuk hakinda bazi seyler sordum Almancadan Evde napiyor falan böyle davraniyormu gibisine kadin anladigi kadariyla bana cevap verdi. O cocugun da Kresde kalmasi da buna Bagliydi zaten sorulara cevaplara giderek karar veriyorum. Ve Bilgisayarda birkac islem yapmam gerekiyodu kadinda karsimda bana arada bakti.
Kiyafetimde Ismim yaziyor Gunahini almak istemem belki gördu belki görmedi ama beni o kadar cok Incelediki kesin görmustur diye ümit ediyorum... Bilgisayarda ugrasiyorum Bilgisayarin az takintisi vardi..
5 dk gecti Kapi tekrardan caldi girdi Kadinin kocasiymis.. Sakali Biyikli bir Herif Dogulu sanki...
Türkce konustu tabi karisiyila Karisina aynen
Nolduuu sonuc ne dedii
Kadinda aynennnn
BILMIYORUM BU ZILLIYE DÜSTUK UGRASIYOR BIRSEYLERLE BEKLIYOM DEDI....

Benim orda gözlerim firladi resmen... ne diyor bu kadin gibisine...
ve kadinin suratina baktim kocaman gözlerle ve kadina aynen
EFENDIMMMMMMMMMMM birseymi dediniz dedim...
Kadinda pek sok olmadi aslinda belki olmus gibi yapti ve
AAA Siz Türkmuydunuz dedi....
Dedim evet anlamadinizmi ismim de yaziyor burda zaten dedim...
Kadinda ne biliyim benzetemedim pek Türke dedi....
Bende Görunusle yargilanmaz hicbir zaman dedim...
sonra kadin Evet öyleymis dedi Suratima bakip beni tekrardan bastan asaga süzerek....
sonra bana Madem türkdunuz niye almanca konustunuz deminden beri dedi..
Dedim Mecburum Anlamadiniz takdirde müdhale edebilirdim dedim.....
Sonra kocasi Sonuc ne Hanimefendi konusmaya gelelim dedi....
bende ters bi sekilde Bilgisayarda sorun var az daha bekliceksiniz dedim...
sonra Gicik kaptim zaten bunlara... Pcde iyice manyadi bir arkadasi aradim sormak icin o ara yine fisil fisil birsey konustular.... kulak vermedim bu sefer...
Sonra kagida yaziyi yazdim Bastim Mühürude....
Gecirmedim cocugu baska Kreslere Basvursunlar.. Aslinda cocugun bir sucu yok aileye gicik kaptim Öyle aillerle isim olmaz Sinir oldum resmen Zaten Bilgisayarda Gördum Kreside kendi Ödemiyolar Devleten geciniyolarmis. Devlet baska Kreside öder o yüzden sorunda etmedim Uzatim Kagidi dedim Yan odadaki Arkadas sizinle ilgilenicek yan odaya gidin dedim.. Arkadasimada telefon etim ve Olmicagini Söyledim. Benim söylemem olmazdi Arkadasim söylemis ve demis Arkadasim öyle karar verdi
Sonra demisler Tekrar gelicezmi Oda tekrar bana Yolladi...
Dediler Konusucaktiniz noldu dedim Konusmaya gerek kalmadi Bilgisayarda gördum
Biz size Mektup Ile haber ederiz dedim....
Gitiler sonrada Cocugu cikardim zaten Kresden kagidlarini falan cikardim Postalicam Sali günu.

Öyle bir Sinir oldumki.. Kustah Kadin adam gibi özur bile dilemedi Burnun ucuyula...
Ve birkere daha anladimki bizim türkler kadar Önyargilisi Pis fikirlisi düsüncelisi yok.
Almanlar herkesi oldugu gibi Kabulenmeyi biliyolar.
Sen ne hakla bu Zilliye düstuk dersin ??? Anlamiyorum bir Insan hicmi düsünmez ya Türkse ya türk cikarsa veya ya Türkce biliyorsa diye...
Insan Bakimli olunca Güzel olunca Zillimi oluyorrr ??? 
Türklere göre her Kisa giyen her Makaj yapan Dil bilen Zilli Fiski Zotirik oluyor...
Kendi kapalide ne Acaba Kapali ama malesef Insanlara karsi nasil Davranacagini Ögrenememis...
Insanlikdan nasibini dahi alamamislar bir Insan sokaga öyle cikmaz bi kere kocasi resmen Kiroydu Sac Sakal Biyik birbirine karismis ellindede bir Tesbih....
Almanyanin Türkmu Kürtmu Kirolari iste Bir insana Nasil böyle denilir..
Hadi Alman olsaydim tamam Anlamazdim belki ama bir Insana Önyargi kurmak bu kadarmi Kolay ya ???
Nasil Yargiliyabiliyorsunuz hemen.
Ben cok Kapali gördum Sadece Saci kapali olan gerisi Acikdi..
Ha genelevdeki Kadin ha o Kapali...
Insanin Beyninde bitmeli azda..
Bedenen bakinca degil.....
Kadin cekemedi mi Kiskandimi bilemicem artik ama resmen Bu Zilliye düstuk dedi....
Varmi böyle birsey ya ?? Ters cevap verincede Bozuldu Hanfendiiii
Böyle kapalilar kendileri zamaninda yapamadigi icin Kiskaniyolar galiba Milleti...
Ben allaha havale etim Allah böyle insanlara akil fikir versin....
Kapalida olsa Acikda olsa bir Insan karsindakina saygi duymasini bilmelimi neyimi gördu zilli dedi hayret etim..
Makaj ve Küpeyemi dedi...
Üstumde normal bir gömlek ve altimda kumas pantol vardi 
Ve sinirden güldümde sonra Esime anlatim oda güldu...
Böyle insanlara ancak gülünür !!! 
Hallerine yazik Insanlikdan hic Nasibini alamamislar Insanlik görmemisler...
Chefede anlatim oda Güldu yani Anlatigim herkes güldü banada gülmek düser..
Yazik Zavali Insanlar... Böyleleride hep yanliz kalir zaten....
ama Sinirim tavan yapti yani....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...