9 Şubat 2012 Perşembe

Yorucu günun Günlugu :)

Hihiii Kavustum sizlere..
Görundu gibi yine degisti Desing ama kararsiz kaldim.. dedim simdilik bu kalsin..
icime sinmedi pek rengarenk oldu bitonda ayari var... Bakalim böyle kalsin bi süre ama kafam eserse hemende degsirim Bakalim.. napicagima karar veremedim beyaz kalsin..
Kahretsin yaaaa kafam Bulandi Suanda Halil Sezai den Isyannnnnnnnnnnnnnnn dinliyorum:P
Sabah cok nesesiz falandim ama simdi gayet iyim kaynim geldi onla cok iyi anlasirizzzzz koptuk falan moralimi düzelti sagolsun...
Dün gece Askimin dogum günu eglencesinden gece 2 de dönduk 1 saate az Evimizde takildik sonra uyuduk ben 7 de geri uyandim ise....Zorlandim ama Uyandim büro falan derkene Kadinin teki geldi feci uyuz oldum ayri baslik acip fikirimide eklemek istiyorum...
sonra Spor dersi vardi tabi Böbreklerimden dolayi yapamadim ama uguradim 
Melanii ile karsilastim :)

Melani suanda 3 yasinda :) Ta bebekene geldi bizim krese yani resmen ellimizde büyüdü cok seker... benide cok sever :) Salona girdim Melani de kosuyormus beni gördu ve direk kosarak
Nilayyyyyy dedi :) Ve bacaklarima sarildii :) bende severim Bücürrr :)
Almanca gecti konusmalar yazayim türkcesinide yazicam :)

Ben : Na meine süßee ( Naber Tatlimm iyimisin )
Melani : naaaaaaaaaaaaaaaaa hab dich vermisst warum bist du nicht mehr daa ( naberrrrr seniii cok özledim niye artik yoksun spor dersinde )
Ben : Hab ganz ganz viele andere aufgaben muss viel Schreißen und Lesen  hab kein Freizeit wie du Maus  ( cok cok önemli islerim daha var cok okumam ve yazmam gerek senin gibi bos deglimki fareem ) 
Melani : Wenn du deine aufgaben später machst ist den Herr Ludwig Sauer auf dich? ich könnte ja mit ihn Sprechen ( Görevlerini sonra yapsan Bay ludwig ( chef ) :D sana kizarmi ben onunla konusurum ) 

Cok seker gelde ölmeee :D Bende gülerek
Ben : Ja bestimmt aber ich gucke ja ab und zu mal was ihr macht hab grade eben gesehen wie toll du laufen kannst das freuht mich schonmal das werde ich Herr Ludwig erzählen :)
( elbete kizar ama bak ben arada size bakiyorum napiyorsunuz diye az önce gördum ne güzel kosuyodun bay ludwige anlaticam mesela bunu :) 
Melani : Gülümserrr vee Weiß du was Nilayy ( biliyomusun Nilay )
Ben : Was denn Maus ( neyi farem ) 
Melani : Meine Mama nent mich immer Maus wenn sie das mitbekommt das du auch zu mir Maus sagst dann wird sie sauer auf mich 
( Benim annem bana hep farem der seninde dedigini ögrenirse bana sinirlenebilir ) 
Ben : Nein deine Mama ist eine ganz Nette sauer auf dich ist sie ganz bestimmt nicht und auserdem Mich darf normalerweise nur mein Mann Umarmen ( hayir zannetmiyorum senin annen cok iyi biri sana kizmaz hem sen bana sarildin normalde sadece kocam bana sarilabilir )

Melani ve ben güleriz 

Melani : Also Pisttttttttttt Meine Mama und Dein Mann sollen es nicht mitbekommen
( pistttttt benim annem ve senin kocan ögrenmesin o zaman bunlari )

Ben : Pistttt 

Haha cok Seker ya bicirik :)
Cocuklugu bizde gecti resmen....

Allah uzun ömurler versin tüm cocuklara...

Neyse isden Askim aldi beniii bugün Arabayla gitmedim sabah taksiyle gitim arabayla hic ugrasamazdim bu Karda kisda kiyamete bide zaten Uykusuz hallsizim 
isden 14:30 de ciktim Askim geldi aldi Arabayi az Disari parketmis cünki Carsida Park yeri bulmak Inkansiz az yüruduk carsinin icinden ve Madonna da Indirim vardi Magza yaniii dedim Askim 1 dk bakalim mii
Dedi Bakalim girdikkkkkkkkk
ve Ayakabi gördum :D Almicaktim ama cok uygunduuuu cokta yakisti aldim :D takida aldim :D
Haha Kocisde Kizdi Siz kadinlari Isden almak bile masrafff dedi :D sakasina sonra evimize geldik..
hamaratim yemek yaptim temizlik yaptim falan öyle gecti :)
bugünun Günluguuuuuuu:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...