4 Şubat 2012 Cumartesi

Bulgurlu Ve Sarimsakli Ispanak Yemegi

Ben Ispanak Yemegini cok Severimm Buldukcada Pisirim Genelde
Ama ben Pirincli Sevmem Bulgurlusunu ve Sarimsaklisini severim :) 
Tarfide sizinle paylasmak istiyorum:)



Bulgurlu ve Sarimsakli Ispanak Yemegi


Malzemeler :
Arzu edilen Miktarda Ispanak
1 Büyük Sogan
Bulgur
1 Bardak Sicak Su
Salca
Siviyag
Baharat ( Sebze tozu & Tavuk tozu )

Yapilisi : Öncelikle Tenceremize Arzu edilen Miktarda Siviyagimizi koyuyoruz Yag iyice Isindikdan sonra Dogradimiz Soganlari ilave edip Soganlar Pembelesinceye kadar Kavuruyoz sonra Salcamizi ekliyoruz Salcanin kokusu cikana kadar Kavuruyoruz Sonra Icine Bir Avuc kadar Bulgurumuzu atiyoruz azcik daha kavuruyoruz bu islemi Kisik ateste yapiyoruz yoksa Sogani ve Salcayi Yakmis Oluruz.
Sonra Önceden Temizlenmis ve dogranmis Ispanaklarimizi atiyoruz icine ve azcik kavuruyoruz sonra bir bardak Sicak veya Ilik Suyumuzu ekliyoruz sonra Tuz Karabiber eger varsa Sebze Tozu veya Tavuk Suyu Tozu atiyoruz ayri bir Lezzet katiyor Icine bence ben Katim ama siz Kulanmak zorunda degilsiniz
sonra Kapatiyoruz Pisiriyoruz.
Pistikden sonra
Sarimsakli Yogurt esliginizde Servis yapiyoruz ve Affiyetle
yiyoruz :)

Affiyet olsun..

2 yorum:

  1. Adsız12:47

    Merhaba:-) bloguna rastladim ve entersan buldun hemen izlemeye aldim:-)
    Ellerine saglik cok nefis olmus...

    Banada buyur gel...

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Hosgeldin:)
    cok tesekür ederim..
    hep beklerim hep gel bende gelicem insallah:)
    Saygilar...

    YanıtlaSil

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...