3 Şubat 2012 Cuma

Stressli birgünün " Günlugu "

Iyi Geceler Sevgili Okuyucularim...
Nasilsiniz? Insallah Top Fit izdir...
Benim Günüm yine cok Klassik ve Yorucu gecti. Sabah Kizim Tarafindan Uyandirildim Yatak odamin hemen Yani Kizimin odasi Yatagindan kendi cikiyor Geliyor Uyaninca odamiza :) Uyani Uyanmaz isi beni Uyandirmak oluyor evdeysem :) Beni Uyandirmasiyla Az Sabah Bogusmasi yaptik Prensesimle sonra basladiii
Ahneeeee Pepeee Pepee diye...
Sabah Pepee Keyfimiz var Kendisi Pepee Manyagidir :) 
Actim onu Izledi sonra Güzel bir kahve yaptik ardindanda Direk Alisverise ciktim.
Markete falan Uguradim sonra evime geldim sonrasi Malum Evi Süpür Sill Ocaga Yemek at.
Bugün Markete Ispanak gördum ve aldim Ispanak Pisirdim. Tabi kocam Yememek icin hertürlu Pazarlikda bulundu Benimle Ama o " Inatsa " Ben ondanda Inatciyim Pisirdimmmmm

Esim : Hayatim bugün ne leziz yemekler yapicaksin bana Menümuzde ne var?
Ben : Senin cok sevdin birsey canimmm
Esim : Patates Köfteee
Ben : Hayirrr
Esim : Ya neee ?
Ben : Kocaman bir gülümsemeyle ISPANAK pisirecegim canimm ( sadece kavurmasini azcik yer sevmez )
Esim : Aaa canim bugün is yerinde biz Arkadaslarla pizza yicektik ya ben tamamen unutum !! :D
Ben : Tabii canim eminim öyledirr yine yememek icin kaciyosun degilmi !!
Esim : Yok canim Gercekten ben bugün yemege gelemiyorum zaten sen kendine göre pisir yee tamam mi canimm
Ben : Öyle fenasinkiii begenmedin dansöz gibi kiviriyosun
Esim : bir 5€ takiver sendee
Ben : Defol gözum görmesin seni....

Böylece dava kapandi onun icin ve yemege gelmedi uyuz sey Tekbasima yedim Affiyetle..
Erkeklerin bir Gramm Akili yok Yemin ederim
Hepsi Nerdeyse Et Obur Hergün Et Göt Pisirecen Onlara

Onun Haricinde pek Birsey olmadi
Bugün Kizim cok Simardi Birkez daha anladim Büyüdugunu
Hayat Devam ediyor Dizisini izlerkene Sirf diziye bakmayim Ilgilenmeyim diye Aldi Topu evin icinde firlati durdu Ha bire Top pesinde kostu..
Tabi kendimi Diziye veremedim

" Kizim Düsüceksin "
Annem yavas düsersin

diye diye Hasadimi cikardi en sonunda dizinin üstune düstu ve sonra Tabiki Agladi
Icim ciz eti... Kendi Simarikligi Sonucu Ilk defa bu kadar cok Acidi icim Keske benim canim yansaydi...
Ve yapisti Gögsume Öyle beraber Izledik Diziyi
Kizim Beni Özluyor Ise geri dönemekle iyimi Etim bilmiyorum
Iki Sene Annelik iznim oldugu Hallde kulanmadim...
Sirf kendim Evde Bunaldim Icin Piskolojik sorunlarim basladi icin Esiminde aklina uydum icin Basladim...
Geri Dönusu yok artik Napalim Etik bir Hata.
Aksam üstu Kaynim geldi Kahve ictik Karsilikli azcik Sohbetin dibine vurduk beni cok Sever Kaynanam bu durumdan pek Hosnut degil :D Kiskaniyor 
Cok Tuaf bir Kadin Gelin oldum Olali cözemedim gerci anlasamadik hic..
Yeni yeni Alisiyoruz birbirimize Yaptigi Hatalari kötulukleri anladi
ama ben yinede Mesafeliyim
bugün Kandil diye 5 Dakika konustum Laf etmesin diye.
Ogularini cok Sever kiskanir
Kocamin Evli oldugunu daha yeni Kabulendi resmen...
Ilk evlendimiz ay Kabus gibiydi Kaynanam sagolsun
Yatiliya bile Kaliyodu ayyyyyy simdi varya Düsündükce güluyorum ya
Ne Günlerdi..
Gecen Esimle Muhabetini dahi yaptik dedik neler Atlatmisiz..
Gül Gül bir Hallolduk 
O Zamanki Gözyasi Simdi Kahkaha Oldu :)
Heyy Gidi Zaman Hey.. :)
Bugün bir Arkadasimla konustum Kulagini cinlatayim gece gece zaten okur eminimde :)
Bana bugün dediki Tamam bende Günluk yaziyorum ama sendeki bu yazma Aski baska bambaska Yazmakdanda Öte sen Kitap Cikarmasan bende Nilay deglim dedi Onun adida Nilay Adasim Oluyor Acikcasi cok Hosuma gitti bu Lafi :) Ciidende Bu Ask Bambaska Kocama ve Kizima duydugum Askdan sonra Ikinci Planda gelen sey Sanirim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...