21 Şubat 2012 Salı

Gülmeyi " Unutmus " bir Kadin Gibiyim bugün...

http://files.myopera.com/H%C3%BCz%C3%BCnl%C3%BCPrenses/blog/normal_uzgun_kiz.jpg 


Selam Takipcilerim.....
Az Önce evime gelmis Bulunmakdayim....
Günum Iyi Gecmedi...
Tüm Planlarimiz Alt üst oldu... Hersey üst üste geldi..
Yokardaki Cocuk gibi Somurtgan bir Surat Ifadesine Sahibim.
Sabah Ise gitim Hersey Normaldi saat 11:00 gibiydi Kocam geldi Isyerime
Sasirdim ellinde Büyük Spor Cantasiyla...
Bana durumu anlati.. Suratim düstu....
Kocami bugün Bayern e Yolladilar Acil Ucus ile...
Acemi Polislerin Dersleri ve Seminarlari Verilcekmis..
Chef ve Yardimci Olarak Baslarinda Dursun diye Kocami secmisler...
Chef Sabah Gelmis Görusmus. Kenana Karar vermis Kararindanda dönmemis Gitmek istiyen olmus ama Kenani secmis. Kenana Güvendigi gibi Kimseye güvenmiyor ama neden hep Benim kocam? Bu kacinci.. hep böyle yapiyor Adam....
Söyledi an Oldu Suratim 5 Karis...
Hemde acil ucusu ile ya bu ne demek !!! Bari birgün önceden söyle demi ama hazirlikli olalim...
1 Gün boyunca ayri kalicaz orda kalicak :( Persembe Öglen gelcek ta...
ilk ayriligimiz degil daha önce böyle seyler cok oldu ama her defasinda zor geliyor Alisamiyorum
Yatakda Evde tek basina olmayi hazim edemiyorum...
bide cok Perisan gitti.. eve hemen gelmis cabukcak ne bulduysa atmis cantasina..
tam tamina gitimi bilmiyorum kiyafetleri gömlekleri falan...
keske demeyi hic sevmiyorum ama keske önceden haberim olsaydi ben yapardim
pogaca börek bile yapiyodum ben öyle yolluyodum acikirsa yesin diye..
Sanki cocuk... ama insan gözunden bile sakindigi kisilere böyle yapar dogal bu....
Püf.. Napicam ben onsuz ya.. Hic sevmiyorum Yanlizligi...
Icime acayip bir Huzursuzluk Cökuyor Onsuz Aklim hep onda kaliyor aynisi Ondada oluyor
O daha bi Stresse giriyor...
Cocuk Hasta olur
Karim Hasta olur
Aklina neler geliyor Eve Hirsiz bile Girer gibisine Ikimizede Haram oluyor günler uykular...
Koca ev Dar gelicek Onsuz....
Aninda oldu Durumu anlati Sarildik Öpüstük vedalastik ve Gitti Askim :(
Off-... Tüm Moralim alt üst oldu Bugün Fetih Filimine gidicektik Bas basa Takilcaktik...
Askim Persembe Aksam gidicez söz veriyorum dedi ama bakalim....
Askimi yollcu etim
ama 1 gün ayrilma Sartiyla kendisinede öyle dedim zaten....

Kocam : bak Kendine cok dikkat et.. kapiyi peceyi iyi kitle gözunde hep telefonda olsun cildirtma beni orda merakdan.
Ben : Tamam tamam nasilolsa 1 gün ayri kalicazz dikkat ederim..
Kocam : Insallah...
Ben : Nee yaa seni 1 gün ayrilma süretiyle birakiyorum yoksa birakmam valla ver kelepceleri kelepcelicem seni kendime...
Kocam : gülümser...

Asigim yaaaaaa cok Asigimmmmmmm
Iyiki o var Seni cok Seviyorummmmmmmmmm :( Sevene ayrilik feci zor geliyor...

Askimi ugurladim 2 saat sonra Kiz Kardesim Asliyi bir arayim dedim
Tasindi ayri yasiyor  Isde buldu hayatini Düzene koydu.
Kacgündur aramiyodu Ben bir Ariyim dedim Moladayim aradim...
Napiyosun nasilsin dedim hic nolsun abla dedi sonra o ara hemen
Abla simdi Hemsire geldi seni az sonra ariocam diyip pat kapati..
Bu sefer iyice Telaslandim ne Hemsiresi diye.
Sonra geri aradi almadim ben aradim..
Hanimefendi Hastanelik olmus Dün.. Hicbirseydende haberimiz yok !
Dün Ise giderkene Öglen Yokardaki Komsusu Kiz Kardesimin Merdivenleride temizlemis normalde sadece kendi katini Temizlemesi gerek Kadin Baya Islak sillmis.Kiz Kardesim bilmiyormus Merdiven sildini Kadinida görmemis.Tabi Kapisini Kitlemis Acele bir sekilde ne zaman tam zamaninda giderki acele isin icine seytan karisir Sonucunda.
Kapiyi hizlica kitle ve topuklu ayakbilara merdivenden asaga In....
Tabi ayagi kayiyor küttt
10 Basamak Merdiven yuvarlanmis üstüne üstelik bide HAMILE !!!
Allahdansa kafa üstu ne yuvarlanmamis düstu gibi yuvarlanmis... Tabi asagadaki komsusu görmus yardim etmis Anbulans cagirmislare direk hastaneye
COK SÜKÜR BEBEK IYI hicbirsey olmamis ama bizim hanfendinin Ayak bilegi ve Kollu zedelenmis.. 
Dün hastanede kalmis bugünde Kalicak.
Bunu ögrendim Isden sonra direk Hastaneye firladim...
gecerkene yicek birseyler aldim ve gitim..
Ona ne kadar Kizsamda yaptiklarini onaylamasamda Kardesim o benim..
Babamdan kalan tek sey...
Annemle görusmuyorum asla..
Öteki kardeslerimden hayir zaten yok hepsi soguk hepsinin düzeni evi var Insanlikdan nasibini alamamis insanlar ama benim
ASLIM VAR....
Cocuklunu gördum billdim.. insan nasil Koparki ne kadar kizsamda bacim o benim..
yüregim ciz eti...
14:00 de ciktim isden firliyarak chef dedi iyimisin dedim galiba...
arabayi nasil hizla kulandimi hatirlamiyorum sanki cok iyi birsey yaptim bende bazen asiri sorumsuz davraniyorum ama pismanligini cok cekiyorum birgün hiz yapmakdan ölüp gidicem....
agliya agliya kulandim arabayi öyle berbat gectiki gün bir anda doluverdim...
bir yandan kocam bir yandan bacim..
gitim yanina cok acikmis manyak seyy hastane yemeklerini sevmemis
yumuldu hemen....
iste o an varya suratini gördum benbeyaz perisan.. kendi daha büyüyemeden kadin olamadan cocugu olucak
bir kere daha nefret etim beni dünyaya getiren kadindan...
hic dinmicek bu yaram bu öfkem...
ama hep ALLAH DIYIP allaha sigindim..
kendimi az mecbur toparlamak zorunda kaldim oda abla diye kucagimda aglayinca...
ah benim kücük prensesim..
kücükenede öyleydin büyüdün kadin oldun cocugun olucak hala prensesimsin...
daha yasin kücük yasinda kücük beyininde kücük anne olmayi becerebilcekmisin senki....
aman....
bugün yine cok hüzunluyum yüregim yaniyor...
ama prensesim var yanimda tek deglim
kizim yüzumde bir gülümseme olusturmayi basariyor bugün bakicidan yine sikayet geldi
yaramazlik yapmis aksam kafami yastiga koydugumda önce bazen agliyorum hüzünleniyorum
ardindan hemen kizimin gün icinde yaptiklarini düsünüp sirtmaya basliyorum
ne ara büyüdü gibisine veya cok hosuma gidiyor daha
kücücük boyuyla elliyle neler diyor neler yapiyor...
RABBIM SEN KIMSEYI YANLIZLIKLA SINMA
yanlizlik cok zor..
Beni Evimin direginden Sevdim Adamdan ayirma..
Beni Kuzumsuz koyma..
Bacimsiz Birakma
Yarin hastaneden ben alicam onu cikaricam sonra bende kalicak Kocam gelene kadar...
bu halllde asla yanliz birakamam onu..
aklim hem kocamda
hem bacimda....
Allah hakimizda hayirlisini versin....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...