21 Şubat 2012 Salı

Ikinci Mim Biricit ( Yasemin Kokulu Hayat ) den ;=)

http://www.koyluyum.com/data/media/8019/gul1.jpg

Sevgili Blog Arkadasim Biricit Beni Mimlemis :)
Böylelikle Ikinci Mimi de kendisi yapmis Oldu :)
Simdiye Kadarki Ikinci Mim halbise daha cok Yeniyim Blog Dünyasinda
Cok Sevindim bu kadar Sevilmeme neyse Sevgili Biriciti Daha fazla merakda Birakmadan sormus oldugu sorulari cevapliyorum ve kendisine Beni Mimledigi icin Tesekürlerimi Sunuyorum...


1. En sevdiğin şeyler nelerdir, nelerden hoşlanırsın vb.

Kizim ve Kocam ile Vakit Gecirmek
Hiz Yapmak
Yemek yapmak
Yazi yazmak Blogumda Takilmak yani :)
Müzik ve Siir dinlemek
Spor yapmak
Dizi Bakmak :) 
Tembelik yapmak :)
Uyumakkkk
 

 



2. Bilgisayarda vaktini neler yaparak geçirirsin?

En cok Blogumda geciyorum Zamanimi actim Acali
Post hazirliyorum neler degistirebilecegimi düsünuyorum
Müzik dinliyorum ve Indiriyorum
Resimler üzerinde oynuyorum
ve Facebookda takiliyorum az birsey :)
Arkadaslarla Sohbet
arada Filim keyfi falan :) 


3. En sevdiğin filmler nelerdir, veya izlediğin ve hafızanda kalan veya kesinlikle izleyin dediğiniz?

Ben fazla Filim izliyen biri deglimdir daha cok Dizilere bakiyorum ama simdiye kadar izledim ve önerebilecegim filimler yine var

50 Öpücük  Komedi ve Ask Karisimi birsey Gercek bir Hastaligi yansitiyor ve gercek yasanmis bir Olay ve bize bir kere daha ASKIN gücünü gösteriyor..
Vazgecmemeyi Savasmayi Sabir etmeyi Ögretiyor

Musallat : Ikincisi cikmis ama bakmak nasip olmadi Korku filimi ama Dini bir Korku Filimi Üc Harflilerle ilgili.. Gecmisimde bazi seyler bende yasadim icin kendimi buldum az Filimde. Ve en Önemlisi buda gercek yasanmis bir Olay 
Üc harfli dünyali bir kadina asik olup kadinin sevdigi erkegi rollune giriyor daha sonrasi da süpriz olsun.. Ama gercek yasanmis bir Talihsiz Olay.
Ama cok Etkiliyici.

Üc Harfliler : Buda Musallata benzer ve Gercek yasanmis...
Kizin tekinin Arkadaslariyla Cin cagrip cinlerin Musallat olmasi
ve esliginde birtonda Dua Ögretiyor en Bayildigim Kisim ise
Filimin sonunda Uzman bir Hoca konusuyor Ve Anlatiyor Napmamiz gerektigini falan.



4. Şu sıralar almak istediğiniz şeylerin listesini yapsanız bunlar neler olur?

Istedimi aninda alan biriyim cok sükür durumum cok iyi..
ama bu ara kararsiz kaldigim konu KIZIMIN odasi.. yeni tasindigimiz icin ne alsam ne tasarlasam hala düsünmekdeyim bir Kralice odasi yapicam kizima ama kesin:) 

5. Şu sıralar en çok dinlediğiniz şarkılar? 3 tane.   

Cengiz Kurtoglu - Resimini öptümde yattim
Berkay- Taburcu
Ferman Toprak-Saygilarimla


Mim de burda Bitmis bulunmakda :)
Tesekür ederim Tekrardan....


vee bende birkackisiyi Mimlemek istiyorumm onlardaaa


Yemekheycani Emel
Necla Sölen
Huzursuz Ruhum ( Asli ) 
Bokundaboncukbulan 


Kolay gelsin bacilarimmmmm:) 





13 yorum:

  1. canim yakindan tanimis olduk seni :)

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  2. canım çok sağol ama mimlemek nasıl oluyo napmam lazım nnedir nasıldır beni aydınlatabilirmisin cahilim bu konularda

    YanıtlaSil
  3. guzelgul:) Sagol canimm

    Bir kum tanesi : Hehehe hic sorun degil bende bilmiyodum yapman gereken blogunda sadece bir post hazirlamak benim adimi verip beni mimlemis diyip cevapladim sorulari yani sorilari yapistirip cevaplamak:)
    benim cevapladim sorulari bloguna yapistir ve kendi adina cevapla sonra istersen baskasini da mimlersin mim demek bu tatlim:)

    YanıtlaSil
  4. TEŞEKKÜRLER YARDIMLARIN İÇİN BACIM

    YanıtlaSil
  5. Canım, mimini gördüm ve cevaplarını yarın vereceğim. Öptüm seni ve kızını:=)

    YanıtlaSil
  6. kum tanesi : Rica canim:)
    Necla: Tamam canim bizde öptükk:)

    YanıtlaSil
  7. nılaycım tesekkur ederım mimi cevapladığın ıcın,sımdı okuyabıldım,o fılmlerı bende ızledım cok korktum ürkütücü geldı bana bıde yasanmıs dedığın gıbı ınsan dahada korkuyor,umarım kızının odasını harıka yaparsın yapınca resımlerınden gorurum umarım :) sevgıler

    YanıtlaSil
  8. rica ederim tatlim:)
    aynen aynen :)
    insallah bi karar veriyimde hele :)
    yine gel :)

    YanıtlaSil
  9. yanitladim canim...sagol mimin icin...
    hiz yapmayi bende biraz severim (auf der autobahn)

    Allahtan hic radara yakalanmadim...yoksa ehliyet giderdi kesin :-))

    öptüm canim...

    Ah ah su kaynanalar yokmu...

    :-))))))))

    YanıtlaSil
  10. Rica canim...
    haha herzlich bekommen im club o zaman:=) bendensinn
    benim öyle bi derdim yok canim radar olsada kocam hallediyor sagolsun:)
    hepsini az kazanaa kaynasinlarrrrr:)
    öptümm

    YanıtlaSil
  11. samimi içten cevaplar:)
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. Nilay çok tskler, adımı görmek mutlu etti :)

    Bu mim sayesinde seni daha yakından tanımak güzel oldu. Çok keyifliydi okumak :)

    YanıtlaSil
  13. Aylin : Tesekür ederim:)

    Asli : sevindimmmm canim rica ederim sende ben gibi yaziyosun o yüzden mimi haketin diye düsündum firlayip seninkinide okuyorum hemen:)

    YanıtlaSil

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...