13 Şubat 2012 Pazartesi

Hizir Orucum & Mutfagim Gitti & Askimla Gözlemeci Keyfiii

Selam Takipcilerim Bugün erken geldim size Gördunuz gibiiiii:) az kisa kesicem ama
Sabah Uyandim Normal ise gittim 13:00 de ciktim normaldi hersey sonra evimize geldim
Güzel bir yemek yaptim askima cünki ben bugün niyetliydim karnim ac oldu icin Askimida kizimida ben gibi saniyorum :D Kiymali Makarna etim miss gibi ♥
Sonra Askim birkac Arkadasini ayarlamis bugün Mutfagimi Tasidik Mutfagim acik Mutfak ve yarim senelikdi zaten yeniydi Sagolsun arkadaslarida yardim eti Mutfagi sokup göturduler Öteki evimize mont etik
Onlar Mont etmeyle ugrastilar
ikide bir Böyle iyimi yenge böyle olmusmu Yenge dedilerr :D 
Tam cekiyolar Diyolarki Abi bölemi yapicaz söylemi kocamda ben anlamam Chef orda ona sorun biz Hambaliz dedi :D Söyledim istedim gibi yaptilar Sagolsunlar bende onlara hemen bir Kek döktum Kuruyemisli yanina birde Makina kahvesi Ikram etim az Mola yaptilar Sonra bazi seyleri daha Tasidilar ayarladilar.
Ben bugün Oructum Niyetliydim Hizir Orucu tutum Alevi deglim ama Sünilerde Tutabilir ayrica cokta Sevap 13 Subatan 15 Subata kadar Tutucam bende 3 gün yani.benim Iftar vakti yaklasti..
Askim dedi Gel Gözlemeciye gidelim Gözleme evine gitik Güzelce Orucumu actim Resim cekemedim cünki Makinam evde kaldi....
6 Tane büyük gözleme Siparis etik Askimla  yedik Afiiyetle yanina bide ayran yumuldum vallaaaaaa
bir ara iyi Gözleme Kolikdim baya yapiyordumda simdi Dindi sükür bayadir Hamur isi yapmiyorum ellim Sogudu :D 
Allah oruclarimizi kabul eylesin insallah...

Sonra Evimize geldik Acayip bir Sirtim yanmaya basladi  Kociktoyu tavladim Masaj yaptircammm Uyumaya yakin yapicak Kremlee Uzanicam yatagima Masaj yaptircam Miss gibi ♥ Cok iyi yapiyor Masaji benden Ögrendi Asiktommmmmmmm

Simdide Cayla Karameli Waffelimi yemekle mesgulum koca Paketi yedim resmenn :D
Yemeden önce resim cektim Tadlari Nefiss ♥ Asla vazgecemedigim bir abur cubur turu
Ballisida var Karamelliside ama ben Karamelisini Seviyorummmmmmm
Ayrica güzelde Süt yapiyor.


Acayip Lezizler Bayiliyorum bunlaraaaaaaaaa bugün iki paket aldi Askim bana birinci Paketini yedim bile :) 
Ikincisinide yarin Orucdan sonra Yerimm Insallah sizde biliyormusunuz bunlari ? bilmiyorsanizda deneyin derim Türkiyede Bim de de satiliyorrrrrrr :) gece kolayla az Tikinmiyordum Hahaa :)
Neyse ben Kaciyorum Simdilik Yarin is var Az Tv Bakip erken yaticam Yorgunum ayy canim hala tatli cekiyor ya regel olucam galiba ona yakin canim asiri tatli istiyor yada hamilemiyim acabaaaaa püfss nese gidiyim az daha tatli tepiyim
Bybybyyyyyyy :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...