12 Şubat 2012 Pazar

"Rezil" Pazarin Günlugu

 
Suanki Ruh Hallimi Nasilda Anlatiyor bu Resim, Bugün Resmen Rezil bir Pazar günu Gecirdim
Uykumu almam Haricinde hersey Berbat ve Yorucuydu.Sabah Uyandik Kahvalti etik ve Tv bakiyoruz Esim ile.
Ilaha Giciklik yapicak ya.
Kocam : Bana Börek yapsana Canim Börek cekti
Ben : Hic Kusura bakma ugrasamam simdi hem daha yeni Kahvaltidan kalktinn Iyice bogarsak oldun senin yüzunden bende Kilo aliyorum !
Kocam : Aman iyi yapmaa Hazir yufkadan yapiyosun zaten onuda yapma bi Peynir koymaya mi Erindin
Ben : Evde hazir yufka da kalmadi yapamam
Esim : Sende acc ben Hazir yufkayla sevmiyom, zaten o neymis öyle bayat eski yufkalar tatsuz tuzsuz insani Kanser eder Onlar.
Ben :Valla ugrasamam yarin yaparim...
Esim : Anam olsaydi simdi hemen yapardi !!! ( mahsuz giciklina deli ediceni biliyor )
Ben : Iyi git Anana o zaman yapsinn acsin sana iki Tepsi hep kocasina yapicanaa
Esim : Yaparrr Benim Anam eskilerden sen gibimi vayy simdiki Karilarin halline herseyi Hazira döktuler yufka hazir herseyleri hazir yaptiklari bi cocuk bakmak azcikda Temizlik sonra yoruldum Öldüm diyolar ( sirtarak söyluyor bunlarida ) Anam olsaydi yarim saate Firinlardi Böregi miss gibiii
Ben : Kess ya gicik etme beni git Anana orda ye o zaman siz erkekler az callisiyorsunuz sonra Pasalik bekliyonuz tek sizmi callisiyorsunuz....
Esim : Isine gelmediii demiiiiii Anam Avratt Avrattt sen gibi kolaya kacmiyor...
Ben : Allah allah tek senin anan avrat sankiiii bende yaparim iki uyduruk Hamurdan yapiyor Annen nee sankiii bende yaparim !
Kocam : Bok yapann altina yaparsinn iki saatir bidi bidi ötcene yapardin ( gülerek )
Ben : tabi gicik oldum inatcilikda basladi..... yapiyimda gör bu laflari sana yalatirip cignetip geri yuturmasam banada Nilay demesinler !!
Esim : Kahkahalar icersindedir...

Ben Mutfaga gitim ve hamur yogurdum fakat Ömrumde 2 defa Kendi ellerimle börek yapmisimdir hep Hazir kulaniyodum nese Yogurdum Hamuru fakat pek acamadim bende hamuru kesip bicip Yama yama hallinde yaptim yuvarlak Tepsiye sürdum firina Fakat cok Kalin olmus ici pek Pismemis aldigimda alti da tam Pismemisti sonradan firinladim. geri.....
Basta alinmayim diye Elline saglik dedi ama bir Dilimi zor yedi :D 
dedim Yemee birakk
sonra Söylenmeye basladii
Ahh Anam olaydi diye 
Dedim Git basimdan az Bagirdim cagirdim Güzelce bosalltim icimi...
Böregide cöpe aktardim oldugu gibi gitsin Anasinda yesin uyuz
Bugün iyi Güldu iyi Makara cikti onaa Pislik heriff
ama Sinir oldum ben birseyi yapamayinca Krize giriyorum o Derece yani..
Kendimi yemeye basladim... o yapiyorda ben yapamiyorum diye
Neyse sonra Bugün evimizdeki Sinema sistemimizi cikardik Tvimizi falan Müstakil evimize göturduk ve Ayarladik Tvyi Türk Kanallarini falan bu Evimizde artik Tv de yok :D
Yarin Napicaksak...
Asiri Rezil bir Pazardi Beni ha bire Gicik eti Kocam...
Sonra kizim feci yordu Allahim bir cocukda Ancak bu kadar Cene olur
Bir Ötmus Bir ötmus anlatamam Babasi Tornavidayi aliyor oda aliyor...
Babasi bana Tvyi tut diyor beni itiriyor git burdan diye o tutucak ya
Daha götunun Bookuyla herseyin icinde Deli oldum 
Ben Bagriyom o bana iki kat Bagriyor ayaklarini bide yere vuruyor korkutmak icin
Aptal diyor Salak diyor Bugün agzina Yapistircaktim nerdeyse Eseksipasinin
Cok Yaramaz 2 dakika yerinde oturamiyor 2 dakika sesi kesiliyor bakiyomki nereleri kurcalamis ben tvyi tutuyordum kocamda Kablu takiyodu Tvye 2 Dakika ortadan kayboldu bi dedim bir bakayim suna sesi cikmiyor sen Git süpürgenin fisini uzunca cek ve pirize sokmaya callis...
Öyle fenaki.. Allah korudu cok sükür hadi bide Elektirge kapilsaydi bide Korkmuyorda elline vuruyom yok Bagriyom yok Avukat gibi oda bana cevap veriyor
1,5 yasinda ama sanki 4 yasinda öyle Fenaaki Evimiz daha yeni ama Mübarek heryerini Fett etiii benden daha iyi biliyor dolaniyor koca evi Eseksipasii Öldüm bugün
Babasinin cenesinden
Onun cenesinden
Yorgunlukdan
Esim uyumaya gitti benide cagirdida gitmicem hele uyusun bi dalsin giderim simdi cekemem onu bidi bidi Basim agriyor zatenn
 acayip Sinirli gerginim Dus aldim Ve suanda Sicak cayimi yudumlayip
Kendime gelip Az Gevsemeye callisiyorum Yarin da Is Var Callisicam
Öyle Iste Iyi Geceler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...