26 Şubat 2012 Pazar

" Hüzünlu " Pazar

Iyi Geceler Canlar
Bugün Pazar bir Pazar nasil Gecerki ? Bugün Güne Hüzünlu Uyandim...
Aslinda Uyandigimda cok Güzel Basladi Güzel Biter Saniyodum Prensesim Ile Babasi Sabah Yatakda baya bir Bogustular Halliyle benide Gicik etiler Az Sabah Keyfi yaptik Velasiyla Baya Kahkahalar Atik
Babasiyla iyi bir Bogustular :)
Sonra Cay suyunu koyup Tvyi Actim Kanal 7 ye Bakmistik en Son Actigimda tvyi direk ayni kanal cikti
Ikbal in Programminin Tekrari vardi Ordada ANNEM diye birtane Siir söylendi..
Anne Acisi Yüregimde Büyük.... Hüzunlendim ister istemez....
Ardindan Kahvalti falan derken Gün evde gecti Daha tam Yerlesemedigimiz icin Bazi seylerimizi ayarladik yerlestirdik. 
Kitap Okumakla Tv Bakmakla Gecti. Bugün Kocamin cani Pizza istemis
Pizza siparis etik Pizza yedik.
Öyle Bonbos Sakin Hüzunlu Birgündu. Onun haricinde kendime az BAKIM yapmaya firsat buldum..
Oje bayadir sürmuyodum Firsatim olmuyodu..
Güzelce yikandim Maskelerimi yaptim Ojelerimi sürdum 
Yeni Oje rengim:)


Az Tasirmisim ama simdilik yeter zaten Oje fazla tutamiyorum iki gün sonra geri sllerim
bi ara cok kulaniyordumda artik Hoslanmiyorum eskisi gibi.
Fazla Yazasim yok aslinda kesiyorum....
Bugünki Hüznümden olsa gerek...
neyse yatmaya gidiyorum az esimle sohbet ederim....
hadi Hoscakal Blogum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...