27 Şubat 2012 Pazartesi

Vapiano & Gözetim Bitti

http://www.kielometer.de/thumbnail/1100_200_0.gif 

Selam Takipcilerim yeni düstum sizlere aslinda cok yorgunum yazasim bile yok ama Güncel blogger sayilirim kisada olsa sizlere bir Post atiyim dedim.
sabah erken uyanip acele bir kahvalti edip askimla ise gectik sabahciydik ikimizde
ben direk gözetim cocuguma gitim yapilmasi gereken son islemleride yaptim.
malesef olmadi gecemedi ama cok tatliydi birdaki sene insallah okul kivamina gelir:)
herneysem sonra dügün var Esimin  akrabasinin ta Viyanada oraya gidicez
18.3 de Kiz kardesimi aradim oda gec callisiyormus iyi oldu beraber Takildik
Magza falan gezdik istedim tarzda birsey yoktu
ama kardesim kendine iki tane ceket aldi ve birkac kiyafet denedi onlarida ben aldim ona hediyem olsun dedim
Bebisine az birseyler aldik sonra karnimiz acikti ve
VAPIANO ya girdik
Ben Karides söyledim harika yapiyolar
Makarna ve Pizza da aldik karisik yedik ictik
Sonra Askim da katildi bize oda birseyler söyledi yedik ve sonra evimize geldik
ben az Salonumda degsiklikler yaptim koltuk ayna falan yer degistim
cok yoruldum asiktom az önce geldi isden bende yaticam yarin nihayet Büroma dönebiliyorum
Bu kadarcik:)
Good Byeeeeeee

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...