20 Şubat 2012 Pazartesi

Kahvee Makiinasi Gümmmm

 

Iyi Geceler Takipcilerim,
Suanda o Kadar Sinirliyimki.. Herseyi Vurup Döküp Herkesi Öldüresim var !
Cok Gerginim ve Günun Stressini Sinirini hala Atamadim. Nerden baslicami Bilmiyorum ama sadece sunu diyim
PAZAR GÜNLERINDEN NEFRET ETIGIM KADAR HICBIRSEYDEN NEFRET ETMIYORUM !!
 Neyse Basliyim belki azcik Rahatlarim bastan söylim Roman olur ( Götun yemiyorsa Okuma ) 

Bugün Kocam Izinliydi Aramiz düzeldi. Sabaha kadar Callisti iste Sabah 7 de Gelmis Isden Vardiyasi Degsikdi Bir Haftadirda Limoniyiz Bununla Tadimiz pek yoktu.
Bana Cicek almis Onuda Saklamis Sabah Uyandi ben Tv Bakiyordum. Neyse Kahvaltisini eti.
Kahvaltiya oturmadan ellinde Cicek koydu Masanin üstune Gayet hosdu aslinda o an.

Ben : Hayirdir Kime onlar...
Kocam : Cok Sevdigim bir Kadin Var benim icin cok Degerli Ona aldim...
Ben : Kim bu Kadin ( mahsuz soruyorum )
Kocam : Tanimasin sen ya.... 
Ben :Nasil bir Kadin bu?
Kocam : Cok Güzel bir Kadin Karamell rengi Saclari var.. 
Uzun Sacli Cok ama Cok Güzel bana göre Dünya Güzeli yani
Ben : Niye aldin Ona bu Cicekleri hayirdir 
Kocam : Az Eseklik Etim Isden Gücden Stressden Onu Önplanda Tutamadim ondan Gönlunu almak Istedim.
Ben : Peki sence cokmu Kirgindir sana....
Kocam : Insallah degildir....sence affetmezmi bu Güzel Hatun beni?
Ben : Belki ona Sarilsan Affedebilir...
Kocam : Gel burayaa beni cekistirir :)

Böylece Baristik Esekk yaa....

Hersey gayet güzeldi Plan yapiyoduk Napsak Napsak diye.
Sonra Dedik aksama Yapariz birseyler.
Kahve Yapiyim dedim 
Mutfaga Gitim Kahve Makinasinin Fisini Soktum Bardaklari Koydum Tusuna Bastim ve
ANINDA
GÜMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

Kahve Makinasi PATLADI !!!
Hemde Nasil Patlayis Tek Kahve Makinasi degil Onun Esliginde birseyler daha Patladi ama ne Oldunu Cözemedim Acayip bir ses Yapti yani.. Ev bir Anda Dumannn altii !!!
ben Tabi bir Ciglik atim Suratima da Sicradi yani Birseyler...
Kocam kosa kosa geldi hemen.Ayagida Ciplakdi Kiyamam Askima Ayagini da Vurdu.. sana Yetisicem diye
ama cok Telaslandi 
ve aninda
IYIMISIN NILAY DEDI.....
Ama ne Patlama ya Baya ses Cikti Sanki Bomba Patladi.. 
Cok Telaslandi Beti Benzi Ati Adamin Yanaklarimi Oksuyor bastan Asaga Inceliyor Iyimiyim diye..
Vallal Verilmis Sadakamiz Varmis.. Ellime yüzume Birsey olmadi allahdansa..
Bana Rahat 5 Dakika sarildi yani...
Ne oldunu Anlamadim Anlatim Bakti Kablulardan Dolayi dedi Elektirik kaciyor Galiba dedi
Ve Elektirikci Cagricak...
Baya birseyler Patladi ya onunla Birlikde Mutfak Lambamizda Patt Gitti Patladi yani.. tüm
Lambalar Patlamis.
Noldu hala Anlamadim ben Elektiriklerden Kablulardan dedi Elektirikci Cagricam dedi.
Yarin halledicez Insallah.. ayy felaket Korktum..
kendime geldikden sonra Direk Kizimin yanina gitim Uyuyordu o ara...
Yemek Yapmakda Yasak Mutfaga hic Girmiceksin Sorun hallolana kadar dedi.

Cok Korktuk valla...
Allah Korudu.
Tv falan hersey Kapanmis Aninda Elektirikli ne varsa...
Allahdansa Tv falan Patlamadi.

Kahvesiz Napicam ben yaaa :( Iki gün Mecbur Hazir alicam.
Sonra Dedik Sohbet edelim Tv de acmadik Korktuk baya yani :D Ilk defa böyle birsey geldi Basimiza.
Sonra Kocamin Cep Telefonu caldi...
Ariyan Kaynimdi Kocam acti.

Kaynim demezmi Abi Annem Hastalandi Fenalasti Cabuk gelin....
tabi Telaslandik Noldu diye Soruyoz telefonda Söylemiyolar Lüzumsuz Insanlar Nolucak...

 Neyse Telaslandik Tabi apar topar gitik...
Baktim Kaynanam Uzanmis Yatiyor dedim Hayirdir Anne
Dizlerim Tutmuyor Kizim Aciyor diyor...
Kocam cok Sinirlendi Bunun icinmi bu kadar Telaslandirdiniz Söyleseydiniz ya
ben daha Kötu sey Sandim dedi Ciiden Adamin elli ayagi Bosaldi yani
Ikinci Soku Yasadi resmen..

Mahsuz Yapti..
Bugün Esimin Izinli oldugunu bile bile Cagirdi Tabi Basinda beklemek Zorunda kaldik Ogluna ha Bire naz Yapti Yeni Gelin olmus Gelin gibi.
Oglum Su Ilacimi al..
Oglum sunu Getir ayy Catladim Sinirden...

Bide söyle bi durum var Kizim Kaynanama bayiliyor..
Hemde hic Ilgilenmedi Hallde nasil desem Ne Oynuyor ne baska birsey ama kizim sürekli Ani Ani diye pesinde dolaniyor Öyle Toruna meraki oaln biri degil yanii
Desemki ha Seviyor falan ama nerdee Arada öpuyor ve Uzakdan Seviyor ama Kizim Bayiliyor ona.
Iyice Yapisti Kaynanama bende Gicik oldum ne Var bu Kadinda bu kadar diye Herseyini ona yaptirmak istedi Altini bile Kaynanama aldirdi düsünün yani...
Iyice Fitik oldum....
Sonra Gec oldu Kalkalim dedik 23:00 Gibi Tabi Kizim Agladi gitmek istemedi...
yarim saat ugrastik Kandirmayi denedik yok ati Kendini yere Paraliyor...
Kenan Efendi Disari cikti Babasiyla Sigara Iciyor beni bekliyor..
ben cocugu alicamda incem... deli oldum... Cok sinirli stressli gecti zaten En sonunda Patladim Bagirdim kizima zorla taktim Ceketi bu sefer yerde Sürünmeye basladi Kucagimdan Kayiyor Fitirdim !!
Aldim Cantami Kapi acik Birinci Kat zaten iki Basamak merdiven var actim Kapiyi ve acayip sinirli bir sekilde
Sen napiyorsun burda allah askinaaaa??
Bu benim cocugum mu tek? neden hep ben ugrasiyorum mecburmuyum ya sürekli ben bu cocugu böyle ikna edip sürükliyerek göturmeye sen niye burda keyif catiyosun?
böyle rezilik yapiyor iste her geldigimizde yeter artik seninde kizin sen ilgilen ugrasamicam ben gidiyorum
herseyini bana yükluyosun kendin asaga inip sigara keyfi yapiyosun hep böylesin mecburmuydum buraya gelemye bu rezililigi yasamaya dedim ver su sigarayi dedim cektim agzindan atim yere bastim üstüne :D
 ama nasil bagriyorumm kayinbabam Tamam sakin ol kizim dedi tutuyor kolumdan
Kocamda korktu sanirim Tamam canim Sen Sakin ol ben Halledicem dedi :D
Aldim cantami Sinirli Sinirli bekliyorum Kizim hala aglamakda Kaynanamda elini almis agzinin icine Kinar gibi
AMAAAAAAAAAAAAAAAAA AMAAAAAAAAAANNNN
Diyip Sok olmus bir Hallde bakiyor
Göruyonmu Bak sunuuuu diyor bana Sok olmus bir halllde
Hic Tinmadim Vallla
Iyi korkutum Onlari yeter yaf Aaaaaa Acayip Gergin Sinirli bir Pazardi..
Aldi Geldi Aysu Iremi ve eve geldik Nihayetinde Atim Sipayi direk Yataga Uyudu Sükür
Korkusundan Eve gelince Konusamadi bile...
Yatmaya giderkene Bugün neydi o Öyle Herkesi Korkutun Cinnetmi gecirdin Netin dedi
dedim sen benim Cinnet halimi görmemisin Normal bagirmaydi dedim.. :D
Iyi oldu amaa Kizim bahanesiyle iyi Bosaltim agzimi Esek degilse Anlamistir
Bir Babasi yok Ogluna naz Yapiyorrr
Iki gün kaldik ya Firsat belledi sanirim Ne kadar kendime ceksem kar kardir gibisine
Cadi Kari nolucak Iyi olduu
Kaynim aradi diyomuski ardimdan Nilay yapti yine Yapicagini
Kayinbabam gülmüs Beni cok sever Bizim deli Gelin diye
zaten bana Deli Nilay der hep
Kaynim zaten bana Düskün herseyi söyler sagolsun:D
Yani anlican Kaynanacigim sana yine CATLAMAK düsuyorr
kaderine Küsssssssssssss
ÖPERIM ELLERINDENNNNNNNNNNN


Böyle birgündu iste saat suanda 01:25 yazdim rahatladim
simdi gitip Zibaricammmmm
Byyyyyyyyyyyy

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...