20 Şubat 2012 Pazartesi

Manyaklik Part 1

Huhuuuuuuuuuuuu Uyumadim Ayakdayimmmmmmmmm
Uykuma yenik Düsmedim Ayakdayimmmmmmmmmmmmmmm
YENILMEDIM YATAGIM DÖSEGIM SANAAAAAAA
Kendimle Gurur Duyuyorum saat suanda 02:56 Ve Ben hala Uyumadim !!
Sitemle Ugrasmayi Tercih etim
Ip Adressi Simgesini ekledim
Sag Tus yasagi yaptim Yani Resim Kayit edemiceksinizz Kimse calamicak birsey :)
Fall da Ekledim BELES Fal bakicam Anammmmmmmm daha neeee:)
Böyle cok daha güzel oldu Sitem
Neyse bu sefer Kesin gidip Zibarmam gerekk
Yarin Son gün Izinliyim Sali yine Esek gibi callisicazz
Neyse Gidiyim ben püfffff benim Herif de kesin Horluyodur yinee
allah bilir Kacinci rüyasindaa simdi gidip bir saate onun Horultusuyla cebelesirim 
olur saat 4 benim sipa yarin kaldirir beni 8:30 9:00 da
Yazik Lan Bana :S Neyseeeeeeee ama Sacmaladim heaaaaaa Icimdeki Cocuk Deli Genc kiz Yine firlayiverdii Cenemin yayi firladi oda ciktii
Neyse Uyku Sersemiyim aldirmayin
Good Byee

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...