18 Şubat 2012 Cumartesi

Kiymali Lazanya ( Lasagne )

Merhaba Sevgili Takipcilerim:) Bugün Pratik bir Tarif ile Karsinizdayimm hem cok Leziz hemde cok Kolayy
Bayadir Firin Yemekleri Yapmiyordum ve Yeni tasindigim icin Pekde Yemeklik yoktu Dolabimda Alisverise cikamadim Henüz bende Lazanya yapmaya karar verdim. Esimde bende cok Seviyoruzz





                                                               Kiymali Lazanya




Malzemeler 

 1 Kilo Veya Yarim kilo Dana Kiyma
Sogan
Sarimsak
Lazanya Yapraklari
Üzeri icin Kasar Peyniri Rendesi
Sahne
Lazanya fix ( baharat karisimi ) 
Salca
Nane

Lazanya Fix burda Satilan Baharat Karisimi Ben az daha Kolaya kactim icin Baharatida daima bulunuyor evde Özel Lazanya icin bir Baharat harika tadi var.
Bazi Arkadaslarimiz Lazanya ne diyolar Gerci Biliniyorda yinede Söylim Lazanya aslinda Makarna
Sadece 4 Kale Seklinde uzun uzun Kesilmis Makarna :)
Resimde cektim Anlamiyan olursa diye :)



Yapilisi :
Önce Tavamiza Zeytinyagimizi Koyup Kizinca Makinadan cektimiz Sogan ve Sarimsagi Ilave ediyoruz
Ondan sonra Salcamizi Atiyoruz Ve ardindan Kiymamizi Koyup Kavuruyoruz 5 Dakika kadar.
Sonra Lasagne Fix Baharatimizi Az birsey Suyla Özuyoruz ve Tavamizin icine Aktariyoruz
ondan sonra Tadip eksik olan Arzu etigimiz Baharatlari da atiyoruz icine sonra Sahne mizi de Katiyoruz Karisima ve az daha Kavurup Altini Kapatiyoruz.
Sonra Firinimizi 200 Dereceye ayarliyoruz.
Bir Borcama Lazanya Yapraklarimizi Diziyoruz sonra icine Kiyma Karisimini koyuyoruz ama hepsini degil az birsey Üstlerini kapaticak kadar. Sonra Az Kasar Peyniri gezdiriyoruz sonra ayni islemi tekrar uyguluyoruz Tekrar Kiyma Karisimin Üzerine Lazanya yapraklarini diziyoruz ve Arzu etigimiz kadar Kat kat Yapiyoruz.
Bu Islemi Bitirdikden sonra Kasar Peyniri ile tüm Yüzunu Kapatiyoruz ve Actigimiz Firinimiza Süruyoruz.


Ve Arada icine Bicak Dürtüp Bakiyoruz Pismismi diye Üzeri de Pisince Aliyoruz ve Affiyetle Yiyoruz
Affiyet Olsun.. :)




6 yorum:

  1. canim ellerine saglik masallah hamaratlisin :)

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  2. Sagol canim:) övunmek gibi olmasinda öyleyimdir:)

    YanıtlaSil
  3. Adsız11:47

    Çok lezzetli gözüküyor :-) ellerine sağlık..Blogunu çok beğendim ve bu yüzden sana bir teklif de bulunmak istiyorum, bana geri dönersen eğer çok memnun olurum, mail adresim: yasemin@indirimlr.com

    Sevgiler
    Yasemin

    YanıtlaSil
  4. Cok Tesekür ederim hep beklerim...
    Peki ulasiyorum.

    YanıtlaSil
  5. Adsız09:08

    Tekrar merhaba Nilay,

    bana geri döndüğün için teşekkür ederim! Blogunu beğendim için sana bir teklif de bulunmak istemiştim: Teklif ise şu:

    Bizim Facebook ve twitter hesabından senin blogunun linkini paylaşmak istiyorum :-) bizim izleyiciler sayfanı tanısın diye.

    Sende karşılığında bizim için bir küçük yazı veya linkimizi koyabilirsen bloguna çok sevinirim, olmazmı ne dersin?


    Bilirsin 'Şehir Fırsatları' artık Türkiyede büyük bir Trend ve çeşitli fırsatlar sunuyoruz! Yalnız bizim siteyi hiç gördünmü bilmiyorum?.

    İlgini çeker diye düşündüğüm için sana sayfamızı tanıtmak istiyorum:http://www.indirimlr.com/


    Ayrıca sayfamızda gündemde olan çeşitli konular, yazılar ve trendlerle ilgili metinler bulabilirsin, tabiki bir blog köşesi dahil: http://www.indirimlr.com/blog/


    Henüz çok fazla tanınmadığımız için hem tanıtıma hem de link'e ihtiyacımız var.


    Fazla zamanım yok dersen eğer ben sana bir yazı hazırlayıp yollayabilirim.


    Bana yardımcı olursan eğer gerçekten çok sevinirim.


    Dilerim beni anlayışla karşılarsın, saygı ve selamlarımla


    Yasemin


    Bende tabiki blogunu izleyeceyim :-)

    YanıtlaSil
  6. Sana geri dönuyorum Yasemin:)

    YanıtlaSil

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...