18 Şubat 2012 Cumartesi

Kontor Meselesi.

Günaydin Hayranciklarimmm
Evimde Gecirdim Ilk Sabah , Ilk Kahvalti Az alismak Zaman alicak Sanirim
Benim Kiz Benden cok Cabuk Alisti Valla. Evim az Soguk Bazi yerlerin Halisi Eksik Bir Haftaya Insallah herseyim Tamam Olcak. Bugün Komik birsey Yasadik Kahvaltidan sonra Esim Üstunu degisti ve bana dediki.

Esim : Canim bu Gömlegimi bugün Makinaya at Yarin Lazim Giyicem.
Ben : Makina ? Makinaaaaaaaaa
Esim : He yaf Makina
Ben : Hee Hee Ne güzelde Konusuyorsun Makinayi Bagladinmiki Sende Konusuyorsun?
Esim : Aboooooooo Bak Harbiden Onlari Unutuk haa Bulasik Makinasi Kurutma Makinasi Camasir Makinasi Baglanicakdi Demi .
Ben : eee Yaniiii

Ahh Benim Sapsal Kocam :)
Onun ardindan 1,5 Onlarla Ugrastik Sükür Halletik.
Ve bir Posta Camasir Atabildim.

Benim Kizim Benim Telefonu Kapmis ve Nerelere Girdiyse olan son 5€ Kontorumu yemiss Bitirmis.
Suan daha Ev Telefonu takmadik. Cep var diye Farketim Esime Kontor Almasini Söyledim fakat Bugün Ise Gidiceni Zamani Olmadini Söyledi ama Bana Lazim Acilinden. Anlamiyorki Uyuz Heriff
Bende bugün Interneten bir Video Buldum daha Dogrusu Kizima Pepee Acicaktim Pepee Manyagi Tv de Yok Ayari Yapilmasi Gerek.
Neten Aciyim dedim Kurbaga Aciyim Sarkiyi Pepee Bakiyor hep Ayni sey Gibisine.
Kurbaga sarkisini acicaktim.
Birtane Video Buldum Gülmekden Öldüm Tamda benim Kontor Durumuna Uymustu Yani.
Actim Sesinide az Kocamda Duymus Baya bir Gülme Krizine Girdik
Neler Yapiyolar ya valla :D

Dinledik ve Gülmekden Öldük hele Kocamm 
Manyakmisin Nesin sen Diye Baya Güldu ve sonra Ben Alir Yüklerim sana Dedi
Yavas Yavas Arayi  Düzelmeye Basliyoruz Galibaa  Ama az daha Suratt Yapip Sürundurmem Lazim :)
Az daha Surat yapiyim Yarin Izinli Zaten Affederim.
Bugün canim Lazanya cekti Lazanya Yapicam Aksama Tarifide atarim Bloga.
Esim Ise Gecti Bende Süpürge Yapip Yemek aticam Ocaga.
Sonrada az Interneten Örneklere bakip Kararlastircam Kizimin Prensesimin Odasini Dayayip Dösucem :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...