9 Şubat 2012 Perşembe

Nasil Olmuss ??

Helloo Sevgili Blog okuyucularim..
Görundu gibi Desing degistimmm bugün baya ugrastim ama hic birini begenemedim..
en sonunda pes etimki bu cikti piyaseye rasgele oda hosuma gitti?
Sizce nasil olmussss
Siyah beyaz daima iyi duruyor degilmi???
yazi renkleriylede oynadim bugün cok hamaratimmmmm
sitemle ugrastim güzel yemekler yaptim baya birseyler yaptim...
aksama gelicem yine detayli ve yemek tarifi eklicem
bugün alisverisede gitim yinede dayanamadim yaaa :)
Sizce nasil olmuss? Begendinizmi....
neyi degistirebilirim? Veya napsam daha iyi olur?
yorumlarinizi bekliyorum:) simdi esim gelicek ve güzel bir aksam yemegi yicez:)
Hoscakalin

2 yorum:

  1. güzel olmus canim...

    hayirli olsun :-))

    YanıtlaSil
  2. danke canim ama hala pek memun deglim galiba degsicem geri hehe:)

    YanıtlaSil

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...