25 Şubat 2012 Cumartesi

Ufak bir D&M Turu

Bugün Alisverise oldugumdan Bahsetmistim Kendime birkac laziim olan ve gerekli seyleri aldim.


Veet & My Skin
Veet : Kücük Yapistirmali Agda Yapraklari Cildimiz Icin Hep Kulaniyorum bunlardan
Biyik Falan almak icin degil. Sac almak icin Bazen Yüzumuzde Saclar cikiyor
Böyle diyim Her bayanda var sanirim bu sorun ki herkezde var.
Kulaklarimizin yaninda cikiyor Sacimiz cok Uzadikca Onlari almaya cok Iyi oluyor
ama Tabiki Biyik Sakal falan da kulanilabilir ama cokta aciyabilir hic denemedim:)

My Skin : Canta icin Islak Mendil Kokulari harikaa hep bundan alirim.



Veeeeee bu harika Sampuan Aslinda erkek Sampuani Esim kulaniyor ama Saclari Acayip Gürlestiriyor
Uzatiyor ve Bakim veriyor. Pahali ama almaya deger



Gliss Kur / Spulung
Benim Sampuanim ve Yumusatici Sac Kremi ve
o Harika Sampuan



Bu ara En cok Kulandim Parfümüm Harikaa kokuyor ve Kis a uygun
Bana dayanmiyor iki hafta önce almistim Bitti bugün yine aldim Büyük paketini bulsam alicamda malesef bulamadim

Christina Aguilera



Rahatlatici Meyve Kokulu / Ölü Deniz
Maskesi



Ve buda Prensesimin Memeleri memeyi hala biraktiramadim
hem beni emiyor hemde Sahte meme kulaniyor
Diside var iyi Meme hallediyor Deliyor hepsini
Prensesimin bunlarda ♥


Geriside Kocamin esyalari ve Özel esyalar
onlari ekleme geregi duymuyorum bunlar yeterli:)
birdaki Alisveris Postunda görusmek dilegiyle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...