25 Şubat 2012 Cumartesi

Yorucu ama Degermi Deger bir " Cumartesi " Günu

Selam Canlar Size daha yeni Düstum
Ahh Canim Blogumm Benimmmmmmmm Biliyom Özlendimm Bu Sahibim ne hayirsiz diyosun ama Ancak napiyim yaa :( Öncelikle Günumden Basliyimm
Benim Kocam Izinliydi Bugün Izin günleri degismis. Sabah Uyandik Önce Güzel bir Kahvalti etik.
Ikimizde callistigimiz icin pek Kahvalti edemiyoruz Karsilikli fakat bugün Tam Günuydu Izinli olmasi Degistirdi bu durumu ve Harika bir Kahvalti etik.. Bayadir böyle Güzel Kahvalti etmedim Kocamlaa :)
Azcik Kareler... ( Sag Tus Kilidi var yani yine calamazsiniz hahaytttt o yüzden isim yazmiyor yaniii  ) 

Patates ve Biber Kizartmasi Esliginde Harika bir Cumartesi Kahvaltisi.





Ve Kahvaltimizi edip Az Tv Baktikdan sonra Alisverise ciktik Alisveris derken yine Bogaz Alisverisi
Benimki Benim yaptim Alisverisi pek Begenmiyor Ben gerekli ne varsa Yemeklik alip cikarim
Fakat o Abur cubur Doldurur Cesit cesit Icicekler falan alir onun alisverisi Ivir Zivirdir birde Bey efendin Eti kalmadi cok Etcidir Etsiz yemek aslaa yemez...
Kasaba da beni Tek basina Yollamaz :D O yüzden bugün Düstuk yollara
Ayy acayip bir Alisveris yaptik o kadar diyim yani..
Üc Karton..
Kirttlikdan ciktik sanki.. Bu adamla aslaa alisverise gidilmez ne görse atiyor
Heryeri Dolastik ve Abartisizz diyorum
300€ yakin Harcadik.. Üc koca karton ve 7 Torba..
Varmi böyle birsey Valla ben Utandim...
Bey efendi Almanlar gibi sirt birt alisverisemi cikicaz diye doldurdu herseyi
 Ondan sonra Baya oyalandik. Alisveris falan derken aksam oldu Aciktik tabi Geri
Döner Aldik ve Kaynanamgile gitik Döner yedik hep Beraber..
sonra Oturduk cay falan Ictik...
Görumcem damladii Orda oldugumuzu duydu.. 
Kafam Beynim sisti valla bir Sipa bende var onunda iki Sipasi var hepsi bir oldu kosusturmaca neyse oturduk 3 saat falan sonra Görumcemin kocasi Acikti tuturdu eve gidelim diye bugün Cigköfte yapicaklarmis... Evlerinde Tabi söylemedi Kocasi gidelim gidelim Görumcem sivrizekalisida ya al Burda yapalim Cigköfteyi Ömrumu yedin dedi Tabi Herkes Cig köftemi yapicakdiniz falan dediler...
Madem yapicaniz gizli tutun yapin Kenanla ben yedik zaten yemek karnimiz toktu ama Kaynim da sever Cigköfteyi Hainler sizi diye Tuturdu Görumcemde Hep beraber yapalim dedi Uyanik azda Yogurma derdinden kacicak ya... 
Kenanda dur Gitme biz Kasaba gitik Cigköftelik kiyma var arabada dedi Gitti onu getirdi ekleidk üstune hep beraber bir ACELE Cigköfte yaptik.
Sonradan Dediki hep Beraber daha iyi oluyomus..
Yeminle Almandan Farklari yok Sen aldin ben aldim sen aldini ye biz aldimizi yiyelim gibisineler
Kari koca Birbirlerine Karsi..
Onlarin Evligine Aciyorum...
Herneyse Yaptik yedik Ve Günu Bitirdik Basim gözum sisti dedim Kalkalim artik Kalktik Geldik.
Daha Alisveris Tasima eziyetimiz vardi yarim saate tasidik sükür...
Yerlestirdik Sagolsun Askim yardim eti
Suanda ellime Kahvemi almis Yudumlamakdayim Günun yorgunlugunu atiyorum
Prensesim Babasiyla yatak odasinda uyuya kaldii:)
Bizim yatak odamiz bu arada Salon gibi oldu Kocaman büyük Genis Tvde var...
Esim direk geliyor ellini yikadikdan sonra yataga atiyor kendini aciyor Tvyii Salon niyetine kulaniyor iki gündür Salona ayak basmiyoz :D Simdide orda Uyuya kaldilar.
Bugünluk bu Kadar ...:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...