3 Şubat 2012 Cuma

Yeni aldigim Kislik Cizmem ♥

Kis Geldi hata Kapinin önunde :))
Bundan 3 Hafta önce bir Kislik Cizme aldim kendime aslinda dolu ama biz Kadinlar Ayakabi manyagiyiz
ayakabi Manyakligimiz oldugu icin doymuyoruz Bu son olsun dedim ve Cizme aldim kendime ama cok Begenerek aldim..



Begenerek ve severek giydigim Ayakabilarim
cokta Rahatlat Fiyatida eger yanlis Hatirlamiyorsam

35 € 
 daha fazlada veren bir Insanim ama fiyati buydu emin deglim
ama cok güzeler ♥ Asigimmmm Ayakabilarima



3 yorum:

  1. Hayirli olsun canim
    Dunyaya bir daha gelecek degiliz
    Al Giy valla :-)))

    Optum

    YanıtlaSil
  2. fashion lokum : Sagol canimm:) bencede cok güzeler

    Emelim : sagol tatlim daha güzeleri senin olsun öyle yapiyorum zaten kocam artik dalgaya aliyor ayakabici dükani acicam diye hehe:)

    YanıtlaSil

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...