23 Mart 2012 Cuma

♥Asigim Sana ♥ (NilayKenanAysuIrem )

Ahhhhh Ahhh Beni Benden Alan Erkek....
Aklimi Herseyimi Kayip Etigim Tek Senin Karsinda Sayif Olabildigim Erkek..
Sen Nasil Birseysin ya ?
Sana ben niye bu kadar Asigim...
GUNAH OLMAZSA SANA TAPACAGIM NERDEYSE
CARPILACAGIM NERDEYSE....
Cok Asigim ben sana cok.....
Bu gün Aksam Damagimda kaldi Seninde kaldigi gibi.... Harikaydi seninle hersey....
Cok Asigim sana.. Seni ne Satirlara sigdirabilirim ne baska birseye...
Sen nasil bir Insansin ya ?
Harikamisin?
Mucizemisin ?
Bana Allahdan gelen Hediyemisin?
Sen Aklimi basimdan almak icinmi Yaratildin?
Beni Kendine Tutkuyla Baglamak icinmi Geldin Hayatima?
Nesin sen nesinnnnnnnnnn
Iyiki Herseyimsin... ♥
http://www.aktuel-bilgi.com/wp-content/uploads/2010/11/ggg7yrvq1.jpg 


Ben : Askim fazla yaklasma bana bak sende hasta Olucaksin....
Askim : Olayim ben zaten hastaa olmusum sana az daha olsam ne yazar 
Ben : Birak simdii yalakaligi cok ciidiyim bak ise basladin geri bulastirmayim sanada yanasma bana
Askim : Daha fazla sarilmaya baslar Bulasin bana neeeeeeee bana bulasin sen hemen iyi oll ♥

Sarila Koklasa gecirdik zamani
geriside bende kalsin ♥
Cokkkkkkkk cooooooooook Asigim ben bu adama ya.....

Ben : Bugün neden bana yine cocuk muamlesi yaptin? ben Bebekmiyim zorla doktora göturmeler falan...
Askim : Nesin yaa ? Cocuksun Bebeksin.... Sen benim Gözbegimsin ver ellini bir....
Askim : Parmagimla gösterir Bak Su Sol Gözum Senin, Sol Gözumun Göznbebegi sensin
Digeride Kim biliyomusun ?
Ben : Kim ??
Askim : Senin kücüklugun....
Ben : Hiiiiii sen benim kücüklugumu nerde gördun?
Askim : Aysu Irem sapsalllllllll Kizida ayni annesine cekmis iste..
Öteki Sag gözumde onun Siz benim göz bebeklerimsiniz....


Ben onun Bebegi ve cocuguymusum ♥ :) Koskoca Kadin oldum bana hala cocuk diyorrrrrr
oda sirf ama tek ona karsi öyleyim bilmiyorum bu icimdekiler varya anatilmaz....
Tek onun yaninda Catlagim ben....

Askim biliyomusun eminim biliyosunki o yüzden üzerime daha cok titriyosun....
bugün ona söyledigimi yazicam..



http://i560.photobucket.com/albums/ss50/fohri63/love-3-1.jpg 
Ben : Biliyomusun.....
Askim : Neyi
Ben : Kucaginda cok mutlu huzurlu oldugumu?
Askim : Billiyorum..... Hosuma gidiyor...
Ben : Biliyomusunnn
Askim : Neyiiiiiiiiiiiii
Ben : sadece sana Karsi cocuk olabiliyorum biliyomusun....
Askim : Biliyorum o yüzden seni ayri bir seviyorum nicin üstune bu kadar titriyorum saniyosun?


Gercektende öyle... cok tuaf....

Ben sadece Onun karsisinda cocuk olabiliyorum...
Ben sadece Onun karsisindaOburluk yapip yemegi istedim gibi yiyebiliyorum
Ben sadece Onun karsisinda deli gibi bagrip Oynuyorum
Ben sadece Onun karsisinda Miz mizlanabiliyorum
Ben sadece Onun yaninda  Kizip sövebiliyorum
Ben sadece Onun Cocuk gibi davranip cocukca seyler yapiyorum
Ben sadece Onun karsisinda Insanlarin taklidini yapip güldürebiliyorum
Ben sadece Onun karsisindahüngur hüngur agliyabiliyorum...
Ben sadece ona cok güveniyorum....
Ben sadece Onun karsisinda istedim gibi dolanabiliyorum 
Ben sadece Onun karsisinda utanmiyorum hicbirseyden...
Ben sadece ona Catlagim ve deliyim
Ben sadece Onun  karsisinda saclarimi uyumadan önce deli gibi sallayip güldürebiliyorum
Ben sadece Ona Trip atabiliyorum
Baskasinda asla hoslanmadigim seyden tek Onda hoslaniyorum onun yapmasindan hoslaniyorum
Ben sadece Onun karsinda Mankenlik yapip bu olmadi su olmadi diye cinnet gecirebiliyorum
Ben sadece Onun karsinda masum ve saf kalabiliyorum
Ben sadece Onun yüzune baktigimda cenneti göruyorum...
Ben sadece Onunla olmak istiyorum....
Ben sadece Onun karsinda SAYIFIM......

Bunlari kendiside biliyor ve bana

Sen Cocuklar gibi Masum ve Safsin o yüzden seni daha  cok seviyorum Askdanda Öte
Ana Babadanda Ötesin Dinden Imandanda Ötesin dedi Bana.....

Sende aynen öylesin Pasam....
Bugünki gecirdigimiz Aksam ayri bir Harikaydi.. Seni cok seviyorum...
Kaleme kagida yürege bedene sigmasin..
Akilara Zararsin...
sen nesin? IYIKI VARSIN SEN..
Iyiki BENIM ASKIMSIN
BENIM KOCAMSIN
IYIKI SADECE SANA KARSI COCUGUYUM

bana diyosun ya..
Kizimiz Aysu Iremden farkin yok o 1,5 yasinda sende öylesin diyosun..
Evet öyleyim Askim...
Ben Sol Gözun Kizimiz Sag Gözun Asigim sana Hemde deliler gibi...
Sensizlik benim Sonum Olsun..
Senden baskasina asla yar olmicam ben...
sadece seninle beraber olmak..
seninle ayni yastiga bas koymak....
herseyim seninle olsun.. seninle bir beden...
seninle bir varlik.. seninle HERSEYIM olsun..
SENSIZLIK ISE ÖLÜMUM OLSUN..... 
SANA HERSEYDEN ÖTE ASIK OLAN
SANA NERDEYSE TAPACAK OLAN
Karin
Nilay......



Yagmur Altinda Seninle Deliler gibi Öpüsmek Istiyorummmmm
Aynen Böyle ♥ Bu Dilegimi Gerceklestiricem Askimmmmmmm
Ölüceksek böyle Ölelim.. Dudak Dudaga Nefesimiz Kesilsin bir Bedende ölelim..
Ayri Gayri Ölmeyelim...
Seni cok Seviyorum Pasammmmm ♥
http://www7.pic-upload.de/04.11.11/jujph1d6ig.jpg


Korkuyorum.. Bunlarin hepsi bir Rüya
ve ben Uyandigim An Biticek diye..
Sen Rüya degilsin degilmi? Gerceksin..
Bu Yalan Dünyada Tek
GERCEGIMSIN... ♥

♥ NILAY & KENAN♥
= AYSU IREM ♥

4 yorum:

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...