23 Mart 2012 Cuma

Fb - Gs Kopjucaksonnnnn

http://www.banyanbranch.com/social-blog/wordpress/wp-content/uploads/2011/04/haha1.gif 

Zülal ( samimi arkadasim ) ben Facebookda konusurkene..
Ben : Zülal birdaki mac ne zaman Fb Gs berabere kalmisti
Zülal : Bilmiyomkiii
Ben : Kenana sordum oda bilmiyom dediii
Zülal : Nasil duaa ediyom bir bilsenn allahim enistemin diline düsürme diye
( Bunlar iddaya girmisti zülal Galatasarayli benimki Fenerbahceli )
Ben : Sen bide Kenani görr Namaza baslicak nerdeysee
Zülal : Hahahahahha
Ben : Kopmakdayimmmm :D 

**********************************************************************

Kiz Kardesim ve ben Salondayizz
Benimki iceri girmis Ceketini Iniklerkene...

Kocam : Bugün Günlerden nee aydan gündende haberimiz yok
Ben : Cuma askimmmmmm
Kocam :  Bu ay kac cekiyodu ?
Kiz Kardesim : Söylememmmm !!!
Kocam : Niyeymis o ?
Kiz Kardesim : Gunahhhhhhh Gunahhh ?
Kocam : Nesi Gunah ? ( Ondan sonra jetonu düser )
ben herseyden habersizz 
Ben : 31 cekiyorrr askimmmm ( bilmiyorum ne demek istediklerini )
Kocam ve Kiz kardesim : Gülmekden hasad oluyolar bakisarak...
Kiz Kardesim : Offffff ilahi ablaaaa
Ben : Manyakmisiniz siz ya nesine güldunuzzz
Kocam : Benim askim tertemiz bakkk akli hic callisiyormu böyle seylere afferim balli kaymagimmmm
sen hep böyle masum ol
Kiz Kardesim : Buna masumluk denmezki sazanlik denirrr herseye atliyorrr hahaha
Kocam : Suss isin gücün Pislik senin zatennn Benim Karim Tertemizz
Ben : Jeton düser haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Kocam : Haaaa haaa yaaaaaaaaaaaa

Ve hepimiz gülmekdeyiz...
Pislikler ya masumiyetimi kötuye kulaniyolar :D 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...