12 Mart 2012 Pazartesi

Cehennem Olan hayatimi bana Cennet Killan tek Adam♥


Bugün Post ne atmicam..
bugünden Itibaren Askimla bir Hafta izinliyiz...
Viyanaya gidicez, Davetliyiz tüm,günumu Askimla gecirdim... ve sadece birkac satir yazip
yanina sokulmaya gidicem.....


Sana Olan Askim Tarif edilemez derecede Büyük be Pasam...
Seni o kadar cok seviyorumki....
Cehennem gibi Olan hayatimi birden bire Cennet eyledin bana...
Cennet Kokan Yarim.. Sevdam Askim....
Zindanin en Kiyi en Acimasiz yerinden tutun cektin beni...
canini atin benim icin ortaya...
Önune gelen herkeze Meydan okudun.. bana olan tüm önyargilarini kirdin..
Cehennem Olan Hayatimi bana Cennet Killdin
Zindanlar icinde Yasiyorkene Bana El Uzatin Cektin beni Cikardin
Bu Bataklikdan...
Bana Erkek Oldun
Insan Oldun
Sen Herseyim oldun be Adam...
Üzerimde emegin o kadar cokki.... Sana ne kadar tesekür etsem ne kadar hakimi helal etsem az kalir biliyomusun...
Iyiki o nalet günu yasamisim ve iyi sen cikmisin karsima iyiki senin kucaginda bayilmisim...
iyiki sen düsmusun bana... iyiki iyiki iyiki..
ne kadar iyikilesem az biliyomusun...
Cehennem gibi yasadim 18 Sene... Simdi hergünunu bana bayram ediyosun....
Hergünunu Cennete yasarmisim gibi Yasatiyosun...
Seninle yasadigimdan beri hic tatmadim o eski hayatimi.. hic hissetemedim o duygulari..
o günden bu yana sadece 
ASK HISSETIM sana olan Askimi....
Seni o kadar cok Seviyorumki...
Bana bu Hayati tek Sen cennet kildin tek sen vardin..
tek sen tutun ellimden cikardin beni Cukurlardan...
Hep sen engel oldun düsmeme yikilmama..
Sen Rabbimden bana gelen Koruma Melegi gibi bir Adamdin...
Seni Öyle cok Seviyorumki... Canimi bir dakika bile düsünmeden feda edebielcek kadar..
senin icin tüm dünyayi yikicak sillicek kadar....
Sen beni KADIN YAPANDIN
INSAN YAPANDIN bana Yasamayi ögretendin..
Bana Hayatin Cennet kismini gösterendin...
bana Cehennemi Unuturan tek Kisiydin....
Bugün yine bana Harika birgün yasatin..
analatmak istemiyorum bana cok özel.. özel kalsin istiyorum sadece
sunu demek istiyorum..
SENI ÖYLE COK SEVIYORUMKI
Senide senden olan Yavrumada asigim...
 Seni Hergün gördumde Kelebeklerin hala icimde Canlanmasini
Hergün isden geldikden sonra nasilsin gülüm diyip göz kirmani
Hergün bana SENI HIC BIRAKMICAM GIBISINE SARILMANI
Öyle cok seviyorumki
Askdanda Ötesin sen Yar
Tutkudan da Öte...
Utanmasam Gunah oldunu bilmesen sana Tapicam ben...
Senin kadar hic kimseyi sevmedim ben...
Hickimseyi..
Hayatimda daima askinla sevginle tek Kalan ADAM olucaksin..
Daima bana bu hayati CENNET killan ADAM olucaksin..
Daima beni ZINDANDAN CIKARAN ADAM OLUCAKSIN...
Daima uguruna ölebilecegim tek ADAM olucaksin...
sana olan Askim hicbirseye sigmaz kac bin kitap yazarimda yinede tarifi olmaz...
Seni cok seviyorum Kocacimm
Ömrum herseyimmmmmm
Bir seninle Tanistigim gün
Bir seninle Nikah masasina oturdum gün
Birde senden olan yavruma kavustum gün....
bu üc gün beynimde ölsemde silinmicek asla....
Seni öyle cok Seviyorumki
Sana o kadar Asigimki..
Seninle yine Mütiss birgün gecirdik....
Seni cok Seviyorum Pasam..
sensiz hayat bana zindan 
sensiz hayat bana yine Cehennem Unutma..
bana Herseyi CENNET KILLAN SENSIN..
cok Asigim sana cooooooook
SENI COK SEVIYORUMMMMMMM ♥

Harika gün gecirdim simdide harika bir gece geciricem askimlaa :)
hemen geri yanina dönuyorum...

RABBIM SEVENLERI AYIRMASIN AMINNNNNNNN♥

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...