11 Mart 2012 Pazar

Chips Cracker ( Forum Koruyan Bayanlar )

Selam canlarr bugün size birsey Önermek istiyorummm
Hepimiz Can tasiyoruzz ve Tabiki canimiz cok sey cekiyor..
ama o an mesela diyete oluyoruz..
Diyete girmisiz azimle devam ediyoruz ama canimiz felaket derecede CHIPS cekti napicaz??
söylim napicamiziii :)
Chips Cracker alicaz.. yani Kalorisi Yagisi az Olan diyet Chipsler.
Tadlari felaket degil..
Forumunu Koruyan bayanlar icin en ideali
Tadlarida Nefis Normal Chipsden daha güzell bencee :)
Cesitleride var Domates soslusu kasarlisi falan ama Kremali tadlisi olani aliyorum bu cok hosuma gidiyor
Bahartlida bide :)
Normal Chips gibi hata daha Citir ve tadlari cok güzel kalorisi yagisi falanda düsük sizin icin
Arkasinida cektim Posetin. Hem kücük Paket hemde
inanin Nefis Köreletmeye Ideal Insanin Chips Ihtiyacini fazlasiyla gideriyorr
Ben evime artik Normal chips bile sokmuyorum tiksindim artik bunlarin tadi daha güzell
Forum Koruyan bayanlar icin ideal bunu Önerim..
bir tadan birdaha birakamiyor :)) hicbir zarari yok yedikden sonra tartiya cikin bir gramm dahi almiyorsunuzz :) Cubuk Kreker gibi ayni Yani Diyetdeykene herseyi yiyebilirsinizz
Chips yiyemicem diye hayal kirikligina uguramayinn:)
bende cok severim cünki aksam tv karsinda sevdim program esliginde tikinmayii :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...