11 Mart 2012 Pazar

Dolu bir Pazar ve Cig Köfe Partisiiiiii :))

Hayirli Geceler Canlarimmm Nasilsiniz? Ben cok Yorgunum ama güzel birgündu herseye ragmen.
Bugün Asiktomm Izinliydi Pazar oldugu icin.Kahvaltimizi etik az Sarmas Dolas Tv Baktik Asiklar gibi:)) Sonra Kapi calldi.. Öglen saatleriydi 15:30 gibi falan.. Kaynim geldi.. Acayip Sevincli Müjdeli falan.. Kaynanam ve Kayinbabamda geldi Tabi Isildiyolar.. dedik hayirdir falan.. Sonra Önumuze bir Kagid atilar kocikto Bakti 
Polis Okuluna Kabul edilmis Kaynim.. Kay ay önce basvuru yapmisti ta 2011 de falan bir ara Kociktoya heveslendi :)) Basvuru falan yaptilar beraber alinmis ona seviniyolarmis..
Kocikto dedi bu muydu.. daha belli degil Sinavdan gecicek falan bosa seviniyorsunuz Okula herkesi aliyolar dedi direk kirdi cocugun Hevesini benimkide azz degil yahu :)) 
Ama onun icin Büyük sans tabi Kaynim birseye heveslenir o an olursa olur yoksa hevesi geri gecer...
Neyse Tabi Onun Hevesine Cig Köfte yapalim hep beraber diye düsünup Kiyma Almislar...
Görumcemgilide cagirmislar dedik iyi bari... hep beraber Cig Köfte partisi yapalim dedik....

Cig Köfte Partiii :)

Kayinbabam dedi Ilaha Nilay yogursun benim yaptigim bambaska oluyomuss görumcem fena bozuldu :D Ama napsin... ben yogurdum mecburen hep beraber yedik ictik...
Yatak odami onlar geli gelmez hemen kitledim hata cogu odami sevmiyorum milletin evime bakmasini evimde rahat olurum ben...
tabiki Kaynanam yatak odama girmeye callismis kitli gelmis bana Nilay odanin anahtari nerde dedi dedim napican dedi secade alicam Eski evimde yatak odamdaydi dedim artik Yatak odamda bulundurmuyorum Verdim bitane.. Cok Sinir oldum bugün ama yinede iyidi...
Görumcem bugün benimle fazla konusmadi kiskancligindan fesatligindan catladi galiba...
dedim az ortami düzelteyim falan konusmaya callistimda pek konusmak istemedi sanirim...
bide az Alindi galiba bana ama hakliydim...
Olay söyle..
Simdi Benimki evdeykene Sigarayi az iciyor buda tabiki hosuma gidiyor az icsin.. Biraktirmaya callisiyorum zaten.. Görumcemin kocasida Cok Belesci görumcem gibi sürekli benimkine
Hadi lan bir Sigara ismarla diyip duruyor.. Benimkide onun hevesine hep Balkona cikip iciyor.. Tam cikiyolardi kizdim..
Dedim Eniste lütfen otururmusun suraya kenan az iciyor ama yaninda biri olunca cok iciyor hele senleykene paketi bitiriyor Sen iciceksen lütfen cik ic gel Kenani cagirma yanina dedim...
Kayinbabamda Hakverdi Kiz Hakli Birseymis gibi Yanina takiyon Kenani dedi..
Görumceminde kocasina merak tutucagi geldi Surat yapti sumurtmaya basladi......
Kenanda oturdu Emir büyük yerden dedi Oturdu...
Görumcemde agzinin icinde homurdanmaya basladi.. ee beles yiyemedi nolcak...
Böyle durumlar arada oldu ama alistik artik herzamanki halleri..
Artik nihayetinde kocamda anladi bunlari ne iyi eti 30 Km uzaga tasinarak...
Tez gelemiyolar artik keske Dünyanin bi ucuna gitsekk raziyim tasinma stressine falan :)
Neyse Görumcemin kiziyla Benim kiz Kavga etmis...
Görumcemin kizi cok bunaltiyor benim kizi kucagina aliyor öpyor falan Aysu Iremde sevmiyor yine bunaltmis benim Kizi Aysu Iremde tam konusamadi icin bide zaten benim kiz cetee :)
Görumcemin kizina Tirnak atmis Yüzune kanatmis :D 
Görumcemin kiz agliya agliya geldi benim kizda hala isaret parmagini gösteriyor tehdit eder gibi..
Annem cizdirme kendini su Cadiyaaa sinsi o hallediyor hemen dedi...
bende dedimki cizdirmesin oda cok bunaltiyor biliyonuz benimki sevmiyor bunaltmasin bide kacsin gitsin niye dikiliyor hala karsinda baktiki cizmeye yelkeleniyor kacsin benimki daha kücük anlamiyor dedim..
Görunmdemde göya laf yapistiricak ya....
Anasi gibi Sinsii kizim o dedi güluyor bide...
Ben tam cevap vercem Kocikto Ve kayinbabam atladiii
Kocis Sinsi belki ama dünya güzeliiiii gönlumun sultaniii kabullum herseiyle dedi ve bana göz kirpti...
görumcemle kaynanam nasil bakisti o herseye degerdi haha :D Kayinbabamda dediki
Nilaya ceksin zaten hakkini asla yedirmez annesi gibi olsun...
herseyin hakkindan gelir dedi...
Sagol Baba dedim bende Sonra görumcem yerden kalkti Mutfaga gecti bozuk bir hallde :D 
Agzinin icinde homurdaniyor kendi kasiniyor.. hem aklinca laf sokmaya callisiyor mors oluncada gücüne gidiyor....
Neyse Sonra Aysu Irem yanimda kaldi oynamak istemedi Görumcemin kiziyla Tuturdu bende yogurcam diyee kücük bir len de ona verdik oda benimle yogurduuu :))

bi karee :)


Ölürumm ona ben hosuna gitti hemen yemeye basladi yavrumm :)
Yoguranda benimm  görundu gibi koca bir sey yogurdummmmm
hallimde rezalet grey esortman mavi t schirttt 
Olsun stressli ve bazen sinir bozucu olsada gün Güzeldi.. Kocamin gönlunu etim...
cigköftem cok leziz olmustu ama hafif acili falann tosta da atik cok leziz olduu
cok oldu kaynim tosta da seviyomus tosta atik citir citir oldu mayonez ketcap esliginde indirdik mideyee :) 
kayinbabam bayildi kaldi kücük tatli tabagi kadar paket etim yesin yazik seviyor benim yaptigim seyleri..
kaynanama bile meydan okudu valla
Cigköfteyi isirdi ve kaynanama aynen :
Kayinbabam Kac senelik evliyiz bana böyle bir cigköfte yapipda getirdinmi???
Kaynanam : Cok yaptimdaa sen baskasina merakli oldun icin daha cok begeniyosun !
Kayinbabam : Da gett merakliymis körmu sende böyle yap sanada merakli olayim beceremiyonkii
avratlik 0 0
Kaynanam : Bak gelinin yapiyor iste yeter daha ne istiyon neyine senin cigköfte bu yasdan sonra bir ayagin cukurda
Kayinbabam : Sen bu ceneyle fesatlikda benden önce gidicen !
geri kalan aile halkida kahkaha icersindee :D haha bayiliyorum Kayinbabam ya özbabamdan cok seviyorum bana babaligi o yapti allah basimizdan eksik etmesin..
bana hep sahip cikar haklida olsam haksizda olsam destekcimdir...
uygun dilde anlatir herseyi kusurumu görmezden gelir hep kizindan cok sever ayirmaz beni..
ALLAH RAZI OLSUN ONDAN...
 
Oda mutlu bende mutlu onun haricinde ailevi seylerde umrumuzda degil
cevapimizi verip Oturuyoz artik.
Cay falan ictik sonrada Gitiler...
Az daha basbasa takildik sonra Babasi Aysu Iremi uyutucam dedi gitti oda uyuya kalmiss yanina gitim uykuyu dagitma dedim isigi kapatim devam uyudu :) 
Baba kiz horul horul horlamakda suandaa :)
bende müzigimi actim postumu yapiyorum ve
chipsle meyve suyumu tikiniyorumm :)
Iyi gecelerrrrrr

1 yorum:

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...