7 Mart 2012 Çarşamba

Gözleme

Bugün Gözleme yaptim Affiyetle yedik :) 




 Gözleme





Hamuru icin :

4 Bardak Un
1 Paket Yas Maya
2 Bardak Ilik Su
Göz Karari Tuz
1 Cay Bardagi Sivi Yag

Ici Icin.
Ici Arzuladiginiz gibi yapabilirsiniz ben

Domates Sogan Biberli
Peynirli ve
Patatesli yaptim...

Domatesli : Domatesi Sogani Biberi kücük kücük dograyip tuz zeytinyag aci atip Harc yapiyoruz.

Peynirli : Peynir Maydonoz.

Patatesli : 2 Büyük Patatesi Soyuyoruz ve Rendeliyoruz Sonra Tuz Zeytinyag Aci atip Harmanliyoruz.

Beze beze Yaptigimiz kücük Yuvarlak Seklindeki Hamurlarinizi Merdane yardimiyla istedimiz boyuta acip icine Harcimizi Koyup Kapatip Sacimizda Pisiriyoruz


sonra üzerine Tereyag Süruyoruz..


Ilk Resimde olan Yuvarlak Gözlemler
Hamur Artmisti bende onlarin Arasina Margarin Sürüp tekrar beze etip
Katmer Seklinde Kalin bir sekilde Pisirdim ve cok leziz oldular.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...