7 Mart 2012 Çarşamba

Aysu Iremimle Tüm Gün :=)





Bugün Ise yine Kizimla beraber gitik. Gece bi ara agladi cok telaslandim ama Rüya arasi aglamis Prensesim o yüzden bugün haddindende cok düstum üstüne :) Kocam bu durumdan rahatsiz...
Sakinan göze cöp batarmis cocuk o Normal diyor ama gelde bunu bir ANNEYE Anlat heleki ben gibi düskun bir anneye, bide gece cok aglayinca dayanamadim yavruma güvenemedim bakiciya aldim yanima.. ve tüm gün sinifda onunla vakit gecirdim yapmam gereken islerim aksadi eve getirdim cogunu yarinda devam edicem artik Napiyim bir yerden kismam gerek yoksa yetisemiyorum herseye.Isden sonra Markete gitim evde yemekligim pek kalmamis zaten kac gündür yemek yapmiyorum öyle gecistirdik hep Dolma biber patlican falan aldim eve az gec düstüm. Markete kimi gördum Biliyomusunuz...
ANNEMI.....
bir arkadasiyla bakiniyodu.... Ben aslinda hic farketmedim Baharat reyonunde dalmis Baharatlara bakiyodum Aysu Iremde Ne abur cubur bulsa ati arabaya tuturdu Kücük alicam ben sürcem diye kücük bir araba aldik..
Onada Tüm Abur cubur cekti Hahah :)
Biskuvi almis atiyor arabayaa
Anne bundannnnnnn
Anne sundannnnnn
Anne bunudaaaaaaaaaa :D Böyle diye diye ati bende hi hi tamam annem diyip gecisdirdim öyle bir Dalmisimki bir Baharat ariyodum.
Tabi Aysu Irem costu markete kostu durdu simardi Sonra baktim bir an ses yok.. Megersem Annemde marketdeymis o beni görmus ama ben görmemisim hemen biskuvi almis yermis Aysu Ireme seviyodu Kucaginda bende bir an nerde bu kiz diye telaslandim.. Seslenmeye basladim Baktimki Karsimda Annem yanindada Arkadasi...
Merhaba dedim oda bana Merhaba dedi...
Az Aysu Iremi sevdi.. ben devam bakindim... baktim Aysu Iremi falan cok sevmeye basladi
Büyümusun Annanem falan dedi baya öptu kokladi.....
benimde Isim bitti gitmem gerekiyodu... Benim gitmem gerekiyor dedim oda tamam dedi....
Ne kadar Öfkeli olsamda Agzimin ucuyula oda sirf Aysu Irem icin... seviyor özlemis diye..
istersen sende gel dedim.. oda zaten bekliyodu öyle bir havasi oldu basta isiniz varsa rahatsiz etmeyim dedi...
dedim Isim yok evime gidicem peki o zaman dedi..
Rekor kirdim yani.. Onuda aldim geldim eve... Tasindimi biliyomus ama evimi görmedi..
Bayildi evime Güle güle Otur falan dedi Iki yabanci gibi oturduk ama sonradan sonraya az sohbet etmeye basladik.. ne biliyim iste..
Annem arada bizi özleyince böyle oluyor iyi davraniyor kizim evladim diyor özlemi gecince yine eski halline dönuyor....
Bende galiba Özledim Öfkemden dolayi belli edemiyorum belkide ama ses etmedim..
sohbet etmeye gülmeye falan basladik....
Sonra Ne yemek yapsam falan diye düsünürkene aklima gelmedi..
dedim Hamur yogurayim bari.. Annemde sen yogur yardim edeyim Kenan da sever yaptigimi dedi...
Gözleme yapmaya karar verdik... Gözleme yaptik Tabi Kenanin hicbiseden haberi yoktu.. Aksam kapi calldi yemege geldi iste Annem acti kapiyi dedim kim geldi anne... baktimki Kenan gelmis...
gülümsedi cok mutlu oldu.... annemin elline falan vardi...
bide Sarildilar.... Annemin bugünki samimiyetine sasirdim ama bir yandanda korkuyorum yine burnumdan gelicek diye.. herneyse Aysu Irem baya simardi falan oynadi Annemle...
ben Asliyida cagirdim Annemle oda bayadir görusmemis az hasret giderdiler..
Karnin baya büyümus dedi Asliya annem.. o an az gerginlik dakikalar gecirdik...
Asli az Beni daha cok görseydin bilirdin sasirmana gerek kalmazdi dedi az ters tepki verdi cogu zaman anneme... oda hamilikden öfkesinden... neyse öyle böyle yemek falan yedik öyle gecti iste.
dahada fazla birsey yok aslinda... bu kadar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...