2 Mart 2012 Cuma

Iletisim

Karsilikli Reklamlasmak mi Istiyorsun?

Senin Sitenin Veya Magzanin Reklamini Yapmami mi Istiyorsun?

Bana Birsey mi Sormak Istiyorsun?

Blogum ile Ilgili Fikirlerini ve Göruslerini mi Belirtmek Istiyorsun?

Benden Herhangi bir Konuda Yardim mi Istiyorsun?

Blog Hakinda Birseyler mi Sormak Istiyosun?

Veya Herhangi Baska Birseymi Istiyosun?

O Zaman Lütfen benimle bu Mail adressinden Iletisime Gec !

Nilays-world@live.de

Maillerinizi Seve seve Okur Cevaplar ve Yardimci Olabilirim.
Blog Ile ilgili Olan Sorular Cevaplanicakdir..
Özel Hayat veyahut Sunu Bunu nerden Aldin, Veya onun Haricinde  Mailer KESINLIKLE CEVAPLANMICAKDIR.
Sadece Blog ve Yardim Icin Kulanilcak  Mail Adressidir.
Hakaretler Elestiriler Kesinlikle ne OKUNCAKDIR NE CEVAPLANICAKDIR.
Yani o Güzelim Parmaklarinizi Hic Bosuna Yormayinn

Bunlarin hepsi icin bana bu Nilays-world@live.de Mail adressinden Ulasmaniz Yeterlidir.
Hergün Düzenli Kontroll edilcektir Mailler.

Hepsi icin....

Nilays-world@live.de.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...