2 Mart 2012 Cuma

Bugünden Resimflutlariiii:)

Ben Hala Yerlesemedim ya Hergün yeni birsey Cikiyor
Daha Kizimin odasi bile Tamam degil.
Yatak odam Hosuma gitmedi Az Yatak  Yeri falan degistik Boy Aynamin yerini de degistirdim  Oda büyük o Yüzden Yatak odamiz ac Kücük kaldi Sade oldu Bende iyi Bari sade Kalsin diyip Süslenme Aynamdaki Fazlaliklarida kaldirdim Suan ne Kulaniyorsam sectim Gerisinide Atim Yatagin altina Kiyafet falanda Sectim. Sizler icin birkac Kare cekeyim dedim yoksa bugün Resimsizdi Postum :) Günler cok Yogun ve Cabuk geciyor Hala yerlesemedim Hergün bi yer hergün bi temizlik Ay ne Zormus Tasinmak ya valla. Neyse Fazla Uzatmadan Size Resim flutlarimi sunmak istiyorum Bu ara Kulandim Esyalarim Makaj Malzemesinden Tokaya Cimbiza kadar.
Odaya Raf yaptim hemde Tekbasima :) Esim cok sasirdi nasil becerdin diye Marifetli Hatunum Anam ben ondan sonra Kagid Yapistiriciyila Yapistirdim ve Dizdim Esyalarimi.Önceden Modernligi ve Güzel durmasini seven Biriydim ama artik Sadelikden ve Kulanislikdan yana oldum cokta Berbat durmadi ve baya yük aldi benden. Bugün kendime bende ilk defa sasirdim Ben kendime hep Beceriksiz elim yatkin degil derdim Hep bastirim Parayi alirim diyodum ama Ne marifetler varmis bende tekbasina ne cesaretle kalkipda raf yaptisam :) Hadi yanlis delseydim yanlis Vida olsaydi veya kendime bir Zarar verseydim Nolcakti acaba.
Delinin Önde Gideniyim :) Afferim bana Kocamin agzini Acik koydum hihii :) Neyse Resim flutlarimla sizi Bas basa Birakiyorum.



 Tek Tes Küpelerimi de Böyle koydum Rahat buldum cogunu
ve A Harfi en degerli seyim Kizimin BASHARFI A ona kolye alip Takmistimda tutmadi pek bende Sakliyorumm:)
.

Kizimla Ortak kulandimiz Tokalarimiz :D Tokaci Dükani acicaz biiiiiiiizzz



Maskelerim /  Cilt Sütü



Bu ara Kulandim Makaj Malzemelerim
100 den 10  u :) ( Pc koltugunun üstunde cektim ondan öyle :D )




vee bunlarda Kaldirmis Ve kulanmadim Makaj Esyalari ve Ojeler. Baya secmisim koca üc Canta oldu.
Gülu Kutumu Yatagin altina atim Biton Kulanmadim Makaj Malzemesi var.


Ve Yaptigim Raf ve Dizdiklerim :)
Bunlari Kulaniyorum. Baya sade Oldu Güzel oldu :)
Yatak Odamin Rengi görundu Üzere Pembe Kizimin Odasindan kaldi diye Gecici olarak Beyaz Kalmasin diye yaptik Kirmizi istiyodum ben Ama Yatak odam baya zaman alicak galiba simdilik böyle En kisa Zamanda kesinlikle degistiricem ama Cocuk odasi gibi Rengi.




Hepsi 0 Masrafaaaaaa :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...