6 Mart 2012 Salı

La Vita Italyan Lokantasi :)

Iyi Günler Dostlarr :) Bugün Günum Güzel ve Huzurluydu. Sabah ise Gitim geldim Normal
14:30 de Isden ciktim. Ciktim Anahatara basip Arabami actim o ara Arkadan biri Belime bir Sarildi Boynuma Öpücük kondurdu ay Yüregim Agzima geldi Kim bu Sapik diye ellimde Cantayla döndum tam Yapistiricam Baktimki Benimki :D O Olaydan beri Konusmuyoduk pek.
Dedim Napiyosun sen Dedi Karimi Kucakliyorum...
Aldi Anahtari ellimden bende Saskin Saskin Bakiyorum Otur Gidiyoruz dedi Dedim nereyeee
Sana ne dedi :D Manyak Neyse baya bir Gitik ben Konusmuyorum Tabi Trip Atiyorum buna Camdan bakiyorum falan. Sonra Müzik acti bu hemde bana gecen Facebookda duvarima Postladii Sarki
Orhan Ölmez - Hosgeldin Parcasi harika bir parca bu ara orhan ölmeze taktim :)
Sözleri ayri bir Harika Benimkide eslik Eti Söyledi bide bana bakiyor arada bana söyluyor göya bu basladi
hosgeldinnnnnnnn falan filan sarkiyi söyluyor bende Sirtim artik napiyim daha fazla ciidi kalamiyorum :D
Hosuma gitmedi degil ama ♥
Sonra vardik Park eti dedim Nere burasi Yapisti ellime Karsiya gectik ve Lokantaya girdik
Italyan Lokantasi hic Gitmemistim.
Dedim ne yicez burdaaa Ne istersen dedi Tanidigi Bir Arkadasininmis La Vita adi Lokantanin
Ve Beyefendi biseler söyledi bende Aynisindan aldim.
Yufka Ekmek daha dogrusu Lavas ekmeginin arasina kavrulmus Kasarli sebze ve Tavuk falan vardi yaninda az Karisik Hafif Acili bir Yemekdi Hosuma gitti. Sonra bana bir Konu Anlati Aslinda yazmicaktim kendim icin degilde olay benimle alakali aslinda esim bana o yüzden anlati ama ben tamamen agzim acik kaldi icin yazicam  BU DÜNYADA NELER VAR gibisine yazmak istiyorum.


17 Yasindaki Kiz...

 Birkacgün Önce Öglen Saatlerinde Ihbar almislar. Neyse Gitmisler Benimki de ordaymis
Iki Genc Birbirini Okul Cikisi Bicaklamis....
Oda Bir Kiz Icin, Türkmus Kiz 17 Yasinda ve 6 Aylik Hamile.
Benim Cocugum , Benim cocugum diye Oglanlar birbirine Girmis
Oglanin biri Alman Biri Türkmus. Kiza hava Hos Aldiris etmemis.
Kiz zaten Mädchenhaus da Yasiyormus yani Kizlar evinde Esirgeme Kurumu gibi birsey.
Kiz ikiziyilede Oynamis idare etmis bide o booku yemis ve Hamile.
Oglanlari birbirine düsürmus Tabi Emniyete göturmusler Kizi ve Bicakliyan Oglani Bicaklananda Hastaneye kaldirilmis Tabi direk. Kizi Benimkine vermisler Oglanlada Baskasi Ilgilenmis..
Neyse Almanca gecmis konusmalar Basta Esim nasil oldu noldu Anlat demis
Az kagid dosya tutulmus falan.
Sonra bu Zilli kiz Benimkinin Türk oldunu Isminden anlamis Ve Esimle Türkce konusmaya baslamis Basta esim Almanca Konus demis ama Kiz Israrla Devam etmis bu sefer benimkide Türkce konusmaya baslamis.
Neyse Islemler bitmis falan Esim Kimin Kizisin sen demis...
Kac Aylik Hamilesin falan az Halliyle Yadirgamis Adam alisti gerci Almanya burasi ama.
Babasini kizin Taniyomus Uzakdan...
neyse Sonra benimki  Öteki Mestektas Arkadasiyla konusmaya gitmis Olayla ilgili.
Geri geldinde benimkinin yüzugunu görmus...
Evlimisin sen demis yani Sulanmaya baslamis...
Esim sana ne demis....
Evlisin belli Karin güzelmi bari demis o ara Masadaki Resimizi görmus Aile fotoramiz var Kizim ben Kocam onu Masasinin üstune koymus
Esimde bana göre dünyali güzeli demis....
Bu sefer kiz demiski sana göreeeeeeee
Esimde kapat ceneni sana fikirini soran olmadi seni ilgilendirmez cikabilirsin arkadas ilgilenicek seninle demis...
Bu seferde Ne kiziyorsun hemen ya Karin kadar bende güzelim demis...
Esimde kolundan tutup zorla cikarip Arkadasina havale etmis kizi.

Bugün bana Anlati bunu....
Agzim Acik kaldi Gercekten...
17 Yasinda Hamile Allahim noluyor...
Sirf Almanya genelinde degil Türkiye capindada cok Olmaya basladi böyle seyler
12 13 14 yasindaki Kizlar bile Hamile
Kiyamet Yaklasiyor Galiba.. Daha Kendileri Cocukene cocuk dünyaya getiriyolar..
Yazik valla cok Yazik
Aile böyle Kizlari Napsin..
Iki Gence yazik o Kizada yazik.. Üzüldüm Üzülmedim degil...
Rabbim sen Bizleri dogru yolldan ayirma....
Cocuklarimizi Kizlarimizi Koru Yarabbim amin....


Herneyse Evimize geldik Kociktoyu ise Yolladim.
Ben bayadir evde yemek yapmiyorum kahvalti yapiyoruz ama evde bayadir adam akili yemek yapmiyorum
bu ara iyi Hazira alistik Rahata kaciyoruzz
Lokantalarda geciyor Günumuz.
Tatli Yapasim var ama napayim bilmiyorum...
Canim hicbirsey istemiyor ya cok Tembelestim..
Uyku cökuyor Havada Soguk Yatasim var hep....
Neyse Gideyim az Prensesimle Oyniyayimm :)



3 yorum:

  1. Ya işte hayat ne kadar garipleşti. İnsanın aklı mantığı almıyor olanları ne yazık ki :(
    Ayrıca eşinin sana sürprizide pek hoş olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten insanın ağzı açık kalıyor.. Ama yaşam şartları, aldığı kültür yada 2 kültürün arasında kalıp ne yapacağını bilememe ve birazda fazla başıboşluk tüm bunlar böyle sonuçlar yaratıyor.. Kimseyi yargılamam yadırgamamda fakat anlayamadığmz bize uzak şeyler bunlar... Bu arada ne güzl afettrmiş işte kendini senin adına sevndim :)

    YanıtlaSil
  3. Yemekcinin Mekani Nazli : Aynen öyle dünyada neler oluyor :) Evet bende cok begendim Tesekürler...

    Ilayda dan Hobiler: Öyle gercektende.. bende ailesiz büyüdüm ama öyle olmadim insanin azda icinde olmasi gerek:)
    Türkiyede cok ya malesef uzak degil hic her kösede oluyor böyle olaylar.
    Evet affetirdi Tesekürler:)

    YanıtlaSil

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...