29 Mart 2012 Perşembe

Pepee Sayesinde Ilk Cisimizi Wcye Yaptik :))


http://1.bp.blogspot.com/-AzUI76fJaRI/Txo7IDCsGfI/AAAAAAAAjJc/PJq11nkA-1U/s400/pepee.jpg

Iyi gecelerrrrrrr 
Sabah ve öglen moralsizdim ama aksam üstu moralim bomba gibi oldu nedenmii?
Kizim bugün nihayettt ilk cisini Wcye yaptiiiiii
ohhh sükür ya valla öyle bir rahatladimki Insallah devamida gelir...
Bugün Pepee ye baktik Wc bölümuydu Pepee Bebeye Cisinin geldiginde söylemesini ögreti..
Beni aylarca ESEK YERINE koyan Minik Kizima burdan Tesekürlerimi sunuyorum
Bir maymun olmadigim kalmisti Cise alistirayim diye neler yapmadim yahuuu
ama Iki dakikalik bir Tv Yaptirdi Kizima Cisi ama ben aylarca ugrastim
yaptiramadim ! Sagol yani Aysu Iremmm Anneyi esek yerine koydun icin
Palyanco etin icinnnn neler yaptirmadin icin :( 
Onca Yapiskan aldim Banyoya yapistirdim hevesine girsin diye
Iki cesit Lazimlik aldim Biri Barbieli biri Hayvanli hevesine otursun diye..
Kac tane Wc oturcagi aldim Belki Bizim gibi Hevesleniyodur diye
Kac tane Banyo Oyuncagi aldimm
Biton seyle kandirmaya callistim
hep yendi beniiii Oyuncaklarla oynadi yine yapmadi Oyuncak yapiskan hevesine wcye girdi yine yapmadiii 
ayy bugün öyle bir Deli oldumki ama Mutlulukdan havayada ucabilirdim...
Tv serediyoruz Pepeenin Wc bölümu Pepee Bebeye wcyi Anlatiyor neyse Sarksii falan gecti...
Bezleri atikkkkkkkkkk Külodlari giydikkkkkkk
Artik kimse yapmicak altindaki bezeeeeeeeeeee
böyleydi dinledik az Ve Bitti Cizgifilim ve ardindan hemen Aysu Irem
Iste bu sarkiydi 

Aysu Irem : Anneeeeee cissssssim geldiii
Ben : Yalan söyluyosun saatlerce oturuyoz yapmiyosun !
Aysu Irem : Cisssss cissssssss
Ben : Büyük bir hevesle hadii gel ( alirim kucagima )
ve Oturturum Lazimliga
Aysu Irem : Yüzume bakar ve ardindan sesler duyarim
Aysu Irem : Bittiiiiiiiiiiiiiiiiii
Ben : Kaldirim ve bakarim veeeeeeeee sevincten havaya ucarim
Cisini yapmisssss kücük Cis henüz ama aylarca ugrasan bir Anneyi nasil mutlu etii bilemezsiniz
Gözlerimin ici parladi resmen sanki yerde Altin buldum :D 
Afferim benim kizima diyip cis gelince söyle tamam mi böyle lazimliga yapicaz dedim
Tamammmmm dedi 
ayy bir Mutlu oldumki Kendi kendime aylarca bunami ugrastim ne Kolaymis dedim...
Bugün ilk cisimizi yaptik bakalim yarin nolcak Insallah devami gelir tabi
yatarkene bez bagliyorum ama yarin baglamicam bakalim nolcak size haber edicem :)
Ayyyyyy cok sükür kurtuldummm insallah devami gelir Pepee hevesine yapti ya inanamiyorum ben aylarca o kadar ugrasayimmm tik olmasin Pepee gelsin iki dakikada yaptirsinnnn
Kocama anlatim Kahkahalar icesrinde kaldi
Su Halline bak Yollda keseyle altin Bulmus gibisin dedi...
Galiba o anki hallim görulmeye degerdi :))

13 yorum:

  1. :))) eğlendim yazınızı okurken:)) Yaşasın PEPE:)) Çok sevgilerimle:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehe sevindimm:) evet yasasin pepee :)
      yine beklerim:)

      Sil
  2. kendi sevincimi hatırladım birden.bizde aynı durumu yaşadık ama devamı gelmedi.inşallah siz başarılı olursunuz.
    bu arada bende blogger anneyim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Insallahh devami gelir valla büyük stress atim üzerimden:)
      Öylemi cok sevindim Hosgeldiniz hep beklerim:)

      Sil
  3. Gözün aydın, dilerim devamı da gelir.

    YanıtlaSil
  4. aferin pepeye ve tatlı kızına. ben çok stres olmuştum oğullarıma öğretirken. hala inanamıyorum nasıl becerdik biz bu işi:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Cok tesekür ederim...
      ayy bende cok stress oldum ama sükür gecti bu stress atlatik :) bitti insallah devami gelir.
      Sizede kocaman Afferim hehe:)

      Sil
  5. :)) benim kızımda bazen tuvaletini yaparken bu şarkıyı söylüyor.Pepee'yi seviyorum.Kurufasulye yiyiyor,calliou gibi devamlı kurabiye yemiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öylemii :) ne güzel
      ayy bende pepeeyi daha cok seviyorum pepee daha öggretici:)

      Sil
  6. Ne mutlu maşallah inşallah bizde sizin gibi rahat ve mutlu atlatırız bu macerayı sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Insallah cok sagolun
      insallah sizde kolay ve stressiz atlatirsiniz:)
      Saygilarla hep beklerim...

      Sil
  7. Ne güzel ya..darısı bizim basımıza..kızım 2 yasında ama lazimliga oturtamiyorum..zorlamakta istemiyorum..yaz gelsin de alistircam artik..sevgiler.l

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy sen baya gec kalmisin altini almakda zor olur..
      benimki 1,5 yasinda :)
      insallah sizinkide kolay gecer:)

      Sil

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...