29 Mart 2012 Perşembe

Antep Üsülü Pirzolali Sebze Tava

Bu Yemegi Arada yaparim ve her defasinda cok Begenilir..
Gercekten Istah Kabartici Acili Harika bir yemek Tavsiye ederim herkese
ve gayete Saglikli.


Antep Üsülü Pirzolali Sebze Tava



Malzemeler :
Siviyag
1 Kilo Kuzu  Pirzola
6 Adet büyük Patates
3 Tane Kabak
2 Adet Patlican
3 Dis Sarimsak
Mantar ( konservede olur ) 
1 Kasik Biber Salcasi
Normal Salca
Baharat
2 Bardak Su



Yapilisi : Önce Büyük bir Tavamiza ben Misafir tavasi kulandim daha dogrusu PIZZA tavasi öyle geciyor.
Zeytinyagimizi koyup Kizdiriyoruz Ardindan Kuzu Pirzolarimizi atip Güzelce 6 7 Dakika kadar Kizartiyoruz.
Etimiz Kizarana kadar
Patateslerimizi, Patlicanlarimizi ve diger malzemelerimizi Kücük küp küp Kesiyoruz
yani Kücültuyoruz. Etimiz Az Pistikden sonra Icine tüm Sebzelerimizi ilave edip hepsini bir arada kavuruyoruz. 5 Dakika kadar kavurdukdan sonra Biber Salcamizi ve Normal salcamizi ekleyip az  daha kavuruyoruz. Ardindan iki Bardak suyumuzu ilave edip Damak tadimiza göre ayarladikdan sonra yani
Baharatimizi atikdan sonra Pismeye birakiyoruz.
Pisince sulu bir Sekilde servis ediyoruz
Affiyet olsun...

4 yorum:

  1. Canim ellerine saglik. Ama grilde yapsaydin bende gelirdim hehe:) pirzola benim icin grilde olmali ben öyle tercih ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy bende öyle tercih ederdimde sartlar ell vermedi evde grill yapamazdim :( Sagol canim.. birdakine cagricam ama seni :) :P

      Sil
  2. Nefisss görünüyor.
    Ellerine sağlık.
    Takibindyeim.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...