26 Mart 2012 Pazartesi

Süper günun Hikayesi

 

Selammmmmm Canlar nasilsiniz? Ben Bomba gibiyim hala Salya Sümuk burnum ama Moralim güzell Bugün Askimmmm Izinli. Kizim hasta hala Ilaclarini veriyorum Yarin doktora göturcem Prensesimi. Bugün baya yorucu gectii Sabah uyandim Temizlik yaptim 9 dan 14:00 kadar temizlik yaptim ancak bitirdim 7 Göz odayii ayy ne zormuss Gün güzeldii. Kocamin Dayisini davet etim bugün baya güzel gecti
Bugünki Olay diyim kisaca yazmicam ayri bir baslikda fikir olarak atim
Okumak istiyorsan  tik :) Görumcemi nasil catlatmisimm :))
Okudunmu?? Güzelll neysee Velasiyla Görumcemi iyi Catlatimm
Haketii yani.. Kizkardesimde Geldi bugün Öglen Yazik Hamile tek Basina yasiyor Ayrildi esinden Blogumu takip eden biliyodur oda yemek yesin yemeklerim cok ve iyi diye cagirdim Öglenden bana yardimda etti baya sagolsun Karnida iyice cikmis yerimm
Ayy ablaa ne fenasin dedi anlatimda Görumcemin dediklerini baya güldu dedim bugün sadece izlee sen Gün bitti Kiz kardesim güle güle hasad Oldu :D Abla süperdin falan dedi...
Sevmiyorum Cok Üzülup Aciyorum Görumceme ama Napayim Ilaha kudurtuyor beni.
O Postumda bahsetigim gibi dayi beni cok sevdi Giderkene öptu yanaklarimdan
Gelinim diyee Kocikto cok Kiskandi bunu sanirim Dayi gitti Herkes gitti dagildi
Benim yüzum güluyor tabi Umdugumdanda güzel gitti gecti hersey diye...
kocikto basladi bana trip atmayaa :D

Kocam : Ne ooo cokmu sevdin dayiyi !
Ben : Heeeeee cok iyi biriymis ya ben bunu böyle tanimiyodum az önyargili davranmisim cok iyi biri aslinda.
Kocam : Agzini kapat agzinin suyu akmasin.. !
Ben : Ayyyyy pasam beni kiskanmismi ( sarilirim )
Kocam : Defol bee neyini kiskanicamm yollayim seni Malatyaya dayinin yanina bollca vakit gecirirsiniz... nede olsa cok sevmisin oda seni cok sevdii Kanki oldunuzzz
Ben : Ben senden baskasini COK SEVEMEM !!!
Kocam : Gülümser yaninda iki dakika ciidi olamadigimdan böyle sebek oldun sen gel buraya
Ben : Ve sarilir barisirizzz

Esek o bile kiskanmiss sonra gecen diyaloglar daha komikdi..

Ben : Nee oo sende beni bacin gibi kiskanmayami basladinnn yoksaaa
Kocam : Gülmekdedirr
Ben : bacinami cektin sennnn pis kiskanclar bir kasik suda bogucaniz beniii
Kocam : ben seni öncedende kiskaniyodum
Ben : heee iyi yarin git annene anlatt anne Nilay Pantol almis su kadara diye ( görumcemin yaptigi gibi )
Kocam : Kahkaha atar... Nilay yemin ederim sen seytana papucunu ters giydirirsin iblizin arkadasi misin nesin yahuu.

 iyi yaptimmmmmmm canima degsin icimdeki tüm Buzlar eridi....
bugün menümude yazayim size yarinda resimlerle tarifini eklicemmmmm

Ilk Yemek  : Domates Corbasi

Masanin Ortasina :  Zeytinyagli Dolma , Karisik Salata, Havuclu Lahana Salatasi, Yogurtlu Közlenmis Patlican Salatasi

Ikinci Yemek :  Antep Üsülu Pirzolali Karisik Sebze Tava , Pirinc Pilavi, Karniyarik

Ücuncu Yemek : Firinda Patates Bezelye Tavuk

Tatli Olarakda : Incir Uyutmasi, Hazir Karisik Tatlilar ( baklava, burma falan )

Cayin yanina : Börek, Pogaca, Kisir,  Cevizli Kek, Cilekli Rulo Pasta
Cekirdek & Ve Biskuvi Chips  Falan

Menüm buydu yemeklerim cok sevildi ve hic artmadiii :) güzel yendi
Kaynanam Kayinbabam Kaynim
Göruncem Görumcemin esi Dayii
Ben ve Kocam hep beraber güzelce yedik ictik...
Allah olmiyanlara daha cok versin.....

Pazartesi yani yarin Dayi Türkiyeye dönuyor geri
bana Lokum ve Türk Kahvesi almis hediye olarak
bende cok begendi Secadeyi hediye etim.

Carsamba günune kadar raporluyum
 Simdi gideyim Benimki napiyor bir bakayim
GOOD NIGHT :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...