26 Mart 2012 Pazartesi

Aysu Iremim Hasta :(

Aysu Iremim Hasta hemde cok hasta.. bugün Post yok anlicaniz..
Dün gece hic uyumadi Atesi falan vardi basinda bekledim Bu aksam üstude Acile göturdum Hastaneye
Bronsit gibi birsey oldu yavrum... bide enfeksiyon kapmis
benden bulasti kesin....:(
annesinin kuzusu icim parcalaniyor keske ben ceksem o cekmesede...
Atesi var Isal kusuyor Hirliyor yemek yemiyor...
tüm günum onunla gecti sükür az önce uyudu ama malesef post atamicam kizim iyi olana kadar adam akili post yok carsamba da geri ise basliyorum zaten...
ne zaman gelicem belirsiz kisa kisa postlarla gelirim ancak
Kendinize iyi bakin

1 yorum:

  1. çok geçmiş olsun :( Allah acil şifalar versin..

    YanıtlaSil

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...