22 Mart 2012 Perşembe

Viyana Hikayesi :))

Hastayim aslinda ama oturdugum yerden yaziyim Blogumu fazla postsuz koymiyayim diye düsündum.
Bildiniz üzere Viyanaya gitik Esimle Dügun vardi.
Esimin Kuzeni evlendi.Iki Kuzen evlendi iste Iki Baci cocuklari...
Ikizide Öksüz diye verdiler.. Kücüklukden planlanmis birsey ne kadar Eski kafa iste..
Ama sansa Birbirlerine Asiklar seviyolar Kücüklukden beri doldurulmuslar bu senin kocan olcakk
bu senin Karin olucakk hesabi. Neyse Persembe Aksami ciktik Cuma Sabahi Viyanadaydik.
Yollculuk güzel gecti Askima kiyamam uyumadan kulandi.. Kahve falan uyumadi hic....
Vardik Güzel gecti.. Gezdik tozduk Dügun telasi falan vardi...
Kendime baska bir kiyafet buldum aldim.. Fazla Alisveris yapamadim Zaman olmadi.
Hep Beraber oturduk Nerdeyse 3 Seneye yakin evliyim daha olmadi ama..
Askimin tarafindan tanimadimmm bitonn insan varr
Baya akrabasiyla tanistim ve bazisinide cok sevdim cok Tatlilar benide cok sevdiler Bizim Gelinn diye
Yozgatli gelinn diye :) Yozgatli oldumu duyunca cok sasirdilar Malatyadan kendi memleketlerinden almis sanmislar halbise ben Almanyaliyim:) Türkiyeden gelme degildim baya sasirdilar sohbet etik Tanistik
Birgün Cig köfte Partisi yaptik
Birgün Mangal keyfi yaptik... Askim eti almis gelmis yapicaz diye yaptik keyifli gectiii
Sabaha kadar sohbetlerin dibine vuruldu cok hos gecti Zaman..
Pazar günude dügun vardi oranin dügunleri tuaf Dügun Öglen 12 de basladi Pazar günu
Aksam 20:00 de bitti.
Salona ancak 14:00 de vardik Resimciye falan gitikde Organizsyon cok kötuydu benim Billdigim Kuaforden sonra gidilir Resimciya bunlar konvoyu falan yaptilar gezdik Sonra Resimciye girdik. Tabi Salona gec kaldik Akrabayi aileyi yolladik geleni karsilasinlar diye onlar gitti bizde Resim cekinip az daha Gezip Vardik Salona.
Sadic ben ve Kocam olduu :) ikizide akraba oglanda bizden kizda bizden bizi sectiler :) Genc sadicler diye. Gelin ve Damatin yanindan hic ayrilmadik tabi.Biton Resim albümuz var ama benimki doymadi Hep beraber dügun fotosu cekindikden sonra Fotorafcida Abi yarim saat bekleyin dedi Damatla gelinle ayriyeten Özel Aile fotosu cekindik bizzz Ben Kocikto Aysu Irem hanimm
Aile fotosu 16 Tane Resim Dedim ne gerek vardi falan Sitemlendim kociktoya
seni bu kadar Güzel bulmuskene birakmam dediii :) esekk 150€ verdik Resimlere ama harika cikmislar ya bayildimmm Sabahdan telasla uyandik düsün düsün dügun dügün diye bir olduk birgünde gecti bitti.
Pazar günu yani dügun günu Sabah 6 da uyandik 7 de Kuaforde randevu vardii Aysu Iremi babasiyla biraktim evde uyuyolardi zaten biz Sac Bas yaptik geldik 10:30 dogru eve...
Misafirler geldi gelini cikardik evden kusak baglama falan derkene gün gecti bitti
Dügun harika gecti. Gelinimiz dügun öncesi üzüldu durdu dedim niye üzüluyosun Köcek ayarlamislar ama köcek gelmemis dügun sade gecicek diye dedim Kemanci ayarlaa dedi süper fikir falan bitane Kemanci ayarladik ciiden güzel ve degsik oldu dügun kendi dügünumde öyle yapmistik Kemanci vardii
kemanci Calldi dans müzigi falan etiler sonra Dügun öncesinden ben Desti süsledim Herkesin ellinden dolaniyor en son gelin kiriyor :)) bana bayildilarr nese katin falan diye cok sevildim valla bende onlari sevdim:) kociktonun yüzu güluyoduu :)
kemanci falanda geldi Gelininimizin sesi süperdi bende tutusturdum elline Mikrofunu Geline sarki söyletirdim cok sevdi Salon birdaha denildi tam 3 defa sarki söyledi Gelinimiz:) Dügunumuz
Kösk Dügun Salonunda olduu vee  Türkiyeyle Msn üzeri iletisim Kuruldu Gelinin ve Damadin ninesi görduuu Webcam üzerinden baya neseli güzel gecti dügun...
Benim uyuz herif  7 Duble Barcadii icmis.. Kafasi güzeldi hafifden baya iyi oynati sapiti azzz
Yanima geldi Dansa kaldirdi yapisti bellime dedim yavas oll baktim less gibi kokuyorr dedim ictinmi sen sirti pis pis.. Erkekler dügunde niye hep icki istegi duyarlar? iyi oynadik Güzel ve neseli gecti...
Sali sabahi da yolla ciktik Sali geceside evimizdeydik... ve ben cok hasta oldum üsütmusum...
resimler az sonraa :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...