21 Mart 2012 Çarşamba

Döndum ama Hastayimm :(

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh9rVgMn6GQb62OJRY8vxHYcHHM9aANm-dx1kqnHZgHWNOfUhkOV-7YaMx3M0GXcg3-VHRzmy7Xp1QMQPqhyphenhyphenMw8bP75zuZrMzjFQ5GfZjTg0WIN4czkp5inB1vDS8yM_snBmy7WtszRDvs/s400/grip.jpg

Selam canlarimmmmmm  nasilsinizzzzzzz??
Evet birkacgünluk süper Tatil ardindan buradayimmmmmm dün gece 00:30 de geldik sükür evimize yollculuk güzeldi ama gelirkene az sorun yasadik baska yolldan gelelim dedik 300 km Kisaltmaymis fakat bizim Navigationun beyni döndu yollda Tamirat falan var diye 1 saat bosuna dolandirdi bizi ama sükür geldik..
hersey süperdi güzel gecti Dügünumuz harikaydi.
Kocam ve ben Sadic olduk, Habersizce hemde :) ilk Sadic olmamdi cok heycanliydim gezdik dolandik yedik ictik süperdi fakat son gün gelmemize Esim cami acmis bende yorgani Tutmamisim üstumde bide hava degsiklikden azda yollda gelirkene Cok halsiz düstum Bugünde Uyandimki cok feci Grippim ve cokta fena üsütmusum. Hasta olmakdan nefret ediyorum o yüzden resim ekliyemicem bugün birkac sonra iyi olunca insallah uzunca yazicam.
Sadece geldigimin bildirmek ve yeni havadisler vermek istedimm
Kendime viyanadan Kiyafet aldimm:) Burda bulamamistim dügun icin sade birsey alip gitim fakat orda harika bir abiye Tarzi birsey buldum aldim coooooook güzel oldum:) Bendekine esekk sansi denir haha :)
Evimm tüm toz topak olmus kocama hemen süpürge etirdim az iyilesincede ev isine girisicem
Kisaca bunlari bildirmek istedim iyilesince Boll postlu Resimli gelicem
hepinizedeeee cok cok tesekürrrr ederim geldimde gördum yorumlara sok oldum biton yorum yapilmis
iyiki varsinizzzzzzz:) Hic yanliz birakmayin benii :)
hadi Öpüldunuzzzzz

3 yorum:

  1. gecmıs olsun canım ınsallah hemencecık ıyılesırsın:)

    YanıtlaSil
  2. merhaba bende polis eşiyim ama türkiyede

    YanıtlaSil
  3. biciritim sagol canim...

    Nanemaydonz : himm :) dogrudur

    YanıtlaSil

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...