15 Mart 2012 Perşembe

Viyana Yollcusu Kalmasin... :)) Kisa bir Veda


Selam Canlarimm Veda vakti geldi cattiii Aksam zamanim olmaz diye sizlere simdi veda ediyorumm Bazilerinizinde bildi gibi bu Aksam 19:00 de Gidiyoruzz Viyanaya. Kocamin Akraba tarafin cogu orda ve Kuzeni evleniyorr Dügüne davetliyiz galiba Sadicleride biz olucagiz. Pazar günu Dügün biz simdiden gidiyoruz..
Yollculuk 8 Saat süruyor ama bizde 10 saat rahat sürer dedi Esim cünki kücük bir Kizimiz var Mola cok yapmamiz gerek. Ve ILK yollculuk diyim sizlere bu kadar uzun, Kizim dogdu dogali ilk defa bu kadar uzun yolla gidicez insallah bir aksilik cikmaz. Arabayi esim Kulanicak arada bende kulanicam bakalim.. Kizim uyudukca. Sali veya Carsamba dönmeyi düsünuyoruz geri...
Birkacgün yokum anlicaniz, I Phonumdan bakabilirim ama bakmicam az kafa dinleyip uzak kalmak istiyorum. Viyana güzel yer gezicez heleki 10 Viyanayii :) Cok Güzel Kücük bir Tatil olcak bize.
Kociktoyla Ask Tazeleriz azz :)

1 Durak Frankfurt
2 Durak Nürnberg Oranin Mehsur Lokantasi var Mevlana diye Orda yemek yicez Öyle planladik:))


Insallah hersey istedimiz gibi gecer...
Kendinize cok cici bakin...
Bollca yorum yapip beni ziyaret edin:) Gelince hepinize kucak dolusu sevgiyle cevap vericem :)

Kendinize dikkat edin Canim Takipcilerim...
Hoscakalin :)

12 yorum:

  1. ne güzel :) süper bir tatil diliyorum!

    YanıtlaSil
  2. İyi yolculuklar...tatiliniz güzel gecer inşallah..iyi eğlenceler..

    YanıtlaSil
  3. cok tesekür ederim insallah

    YanıtlaSil
  4. Merhaba blogger annelerden geldim ,iyi yolculuklar dilerim sevgiler.Bende beklerim.

    YanıtlaSil
  5. Allah hayırlı yolculuklar versin. Çok keyifli geçsin bütün günleriniz :)

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar,blogger annelerden geldim,banada beklerim..iyi yolculuklar ve iyi eğlenceler:)

    YanıtlaSil
  7. bol fotograflı sevgı ve nese dolu tatıllerrr

    YanıtlaSil
  8. iyi yolculuklar..
    Blogger annelerindenim, bana da beklerim. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  9. hepinize cok cok tesekür ederim suan zamanim yok hala dönmedim evime dönunce hepinize tesekür edicem bana gelenlerede dönucem iki gün sonra evimdeyim insallah... beni cok mutlu etiniz :)

    YanıtlaSil
  10. İyi eğlenceler aile boyu :) Selametle gidip dönün inşallah
    Sevgiyle

    YanıtlaSil
  11. Güle güle gidip dönmek nasip etsin inşallah.hayırlı yolculuklar,iyi eğlenceler
    Sevgiyle

    YanıtlaSil

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...