2 Mart 2012 Cuma

Yumurta Macerasiii :) Kopajacksoooooon

Bugün Mutfakda Kocamla Sakalasip Sohbet edip bir Yandan Kahvalti hazirlama Cabasindaykene...

Ben : Ellime yumurtayi almis bir yandan Konusurkene 

Kocam : Dikkatle beni Izlemekde

Ben : Ellimde yumurta fakat altina tava koymayi unutmusum :D kirmaya hazirlaniyorum :D

Kocam : Nilay napiyosun orda ? ( Farkinda tava yok altinda )

Ben : ( Simariklik yapicam ya ) Aha bakkkkk bunu yapiyorum yumurtayi kirarim

Kocam : YAPMAAAAAAA DURRRRRRRRRRRR

Ben : ( ocak sicak acikdir ama tava yoktur )

Ben : Kirmis olurum yumurtayiii

Kocam : Sok olmus bir hallde bakar Ocaga

Ben : Yeni farkina varip bakarim ve aynen  ABOOOOOOOOOOO
Ve Gülme krizine girerimmm :D

Kocam : Bana bakip oda Güler :D


Ben : O gülünce Iyice kendimden gecerim Gülmekden ve ayagimi Dolabin kapagina vurmus olurum :D
Canim cok acidigi icin Oldugu gibi Popomun üstune yere Düserim ( hala kahkahalar icersinde ama )
Yere düsünce daha bir beter gülmeye baslarim bir yandanda canim aciyor :D

Kocam : Kahkaha atmakda :D
gelir yanima ve ellimden tutup beni kaldirir
Manyakmisin sennn :D

Ben : Hala kahkaha atmakdayimm

Kocam : Basiminnn belasiiiiiiii seniii otur suraya
Sonra ayagimi kontrolll ederr...

Ayyyyyyy ne Gündu ya Acayip bir Koptuk :D
Hergünumuz böyle gecer insallah
AMINNNNNNNN
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...