2 Mart 2012 Cuma

Olmaz Olsun Takim Elbiseler !!!

http://www.evlilikhazirliklari.com/UserUploadFiles/takimelbiseler1.jpg 


Krizlerdeyim Arkadasssssssss !!!
10 Gün sonra Dügün var ben kendime hala Kiyafet Bulamazkene benim Kocam kendine Takim Elbise aldi. Alsin Alsin Almasi ASLA sorun degil sorun nerde Biliyomusunuz?
ONA COK YAKISMASINDA !!!! bu Kadin Manyakmi simdi diceksiniz.

Bir Erkege Takim Elbise bu Kadarmi Yakisir ? Hayirr Abartmiyorum Gercekten benim Herif bir Tuaf Boyu Var Masallah Sayifda Adama ne Giyse Yakisiyor !! Hele Takim Elbise ayri bir Yakisiyor
Benim Kocam Yakisikli bende Kiskanc bir Bayanim Kiskaniyorum Arkadas.
Dün Alisverise Gitik Kendine birkac Takim cikardi Hepside güzel Oldu
Ulan Insana Gaz Boku Yesil
Sonracigima Koyu Mavi Demi Yakisir?
Ulan Moruk Takimlaridami Yakisir ? Fitirdim Resmen cok Kiskandim ama Belli edemiyorum

En Sonunda bitane Krem Rengi Tarzinda bir Takim buldu Böyle Parliyor Takim
sanki Kendi Damat Olcak Beyefendi. Icinede Saten Parliyan Bir Gömlek Giydi..

Kabinden cikti...
Elleri cepinde Havali Havali Cikiyor !! 

Kocam : Nasil Olmus Hayatimm ?
Ben : Begenmedim ( Yalan canim gidiyor gidip dudagina yapismamak icin )
Kocam : Niye be Gayet güzel olduu
 Ben : Yok sen sunlarii dene bide ( Koyu yesil beyaz cizgili berbat bir takim göstermis olurum )
bu daha cok yakisir Koyu renkler.
Kocam : ( tabi yermi yemezzzz ) Yok Hayatim ben Bunu Begendim bunuda almaya karar verdim !!
Ben : Hayir yaa iyi Olmadi gercekten baksana Daracik oldu Yapisti Vucudunaaa
Sunu bir Giysene sen ya Bak bu daha Güzel olcakk
Kocam : NILAYYYYYYYYYY UGRASMA BOSUNAA COK YAKISIKLI OLDUGUMU BILIYORUM 

Ben : Köpürmeye baslarim....

Damat senmi Olcan niye Böyle giyiniyosunki sen !! Takim giymende Sart degil Ayrica Pantol Üstu Gömlek bak !
Kocam : Senin gibi Hatunun yanina Yakismam gerek Akilimmm ondan giyiyorum

Herseyede bir Cevabi Var Su Takim Elbiseyi Cikaranin varyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Neyseeee Cok Yakisiyor Ben Cildiriyorummm
Viyana gibi yere Gitcez zaten Yüzde 80 Bozuk Mayali Sulanicaklar Asilicaklar Bakicaklar
bende Kus kuss KUDURUCAM ORDAAA
Kocam Yakisikli ondan Memunum ama Bazi Sartlarida böyle zor

Ne diye Takim Elbise Giyerlerki??
Nicin yaniiii

Bana Yagcilik Yapiyor Yanindan Ayrilmam falan diyor
Pis pis Sirtiyorrr

Bide Altina Beyaz Ayakabi aldi Cildirticak Temeli Beni. Kiskaniyorum Kardesimm Napiyim Dayanamiyorum Bakicaklar mall mall 
hele genc kizlari bilmiyormuyum sankii

AYY SUNA BAKSANA NE YAKISIKLI
AYY SUNUN TATLILIGINA BAKK

CEHENEMIN DIBII !!! 

Yanindan ayrilmicam Dügün günu Benimde Mutlaka cok Güzel olmam lazim
zaten oda Kiskancta onun altinda aslaa kalamam

tek Kadin benim Galiba Kocam Berbat dursunda kimse bakmasin diye ugrasan yok ya zannetmiyorum
ben gibi cok Kadin var.

Niye Giyerler su takim elbiseyi NIYE NIYEE
kim Yapti Kim Yarati kim Diktiiii
Dikeninde Yapaninda Elleri Pürüsünnnnn Insallah
Kadinlari hic düsünmuyorsunuz !!
Hem Ütü derdi Büyük ve cok Takim Elbisenin hemde böyle sorunlari var....
Hayret birsey Kardesim Bir Insana Bu kadarda Yakismazki Hersey....
Sanki o Evlenicekkk !!!

Ben : Sen bu kadar Yakisikli olmak zorundamisin niye yakisiyor hersey ?
Kocam : Bilmem ( Pis pis sirtar )
Ben : Somurtmakdayimmm
Kocam : Asmaa suratini dagtirimmm Ben sadece sana aitim kizlara yüzugumu
NAHH DIYE GÖSTERIM BÖYLE HICBIRSEY OLMAZ 
merak etme o gün DUL kalmazsin...
Ben : Dul kalmak degil Sensiz kalmak Korkum...

Gerisi bende kalsin :) 

 
OLMAZ OLSUN TAKIM ELBISE !!!
Kaldirsinlar ortadan :(
Kurtarsinlar ben gibi Kadinlari bu Iskenceden :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...