6 Nisan 2012 Cuma

Anne Kalk Patates Kizart !!!

Selammm Sevgili Takipcilerim sükür dünki Olaydan sonra kendimi Toparlamis durumdayim Iyim.
Dün Olayin etkisinden dolayi Kizimla erkenden uyuduk Gün hemen bitsin istedim...
Halliyle erken uydumuz icin Aysu Iremim erken kalkti sabah.
Kocam sabah 7 de isden geldi, Kapi acmis Aysu Iremde uyanmis yatakda oynuyodu yanimda bense hala uyuyorum :)) hemen yatakdan firlayip Babasini karsilamis
babaa diye kosmus :) esimde iki gündur pek göremiyodu bizi baya sevindi baya sevistiler :)
baba Kiz yatakda yastik Savasi bile yaptilar bense hala uyuyorummm :)
Esim arada bana
utanmaz Hatun insan kocasini karsilar ana yatiyor kiz karsiliyor dedi :)) amannnn diyim döndum arkami devam uyuyorum :) az oynadilar sonra aysu irem gelip dislerini sika sika

Aysu Irem : Bir yandan sacimi tutmus ceker kendinide cok sikar ve
ANNE KALK PATATES YAP !!!!
Kocam : Kopmakdadir


allahim öyle felaket ki anne kalk patates yap
patatese bayilirr patates kizartmasina yani öylece sabah kalktim patates kizartim
kücük hanima :)

Güzel olmusmu diyorum Tuzu eksik diyor hahah :D Öldüm gülmekden
Götunun Bookuyla tuzuda biliyor :D Felaket gülduruyor bizi sipa :) kalktik kahvalti yaptik
evi temizledim felaket yoruldumm simdide kahvemi yudumluyorum azda dünden bahsetmek istiyorum.


Dün Alisveris yaptim az Pazartesi Danimarkaya gidiyorum is icin evde hazir Praktik birseyler bulunuyosun diye kocikto kendine baget pizza falan yapar
Kizimada bollca meyveli yogurt falan aldim Bakici yedirsin diye...
tam Teskilat yaratim Kiz kardesimide aldim beraber takildik o kendine az Hamilelik
kiyafeti aldi sonra Vapiano ya girdik Kiz Kardesim disarda yemek istedi birseyler atistirdik
Izgarali Salata falan yedik Sebze ve Makarna falan atistirdik güzelce doyduk
Kiz kardesim kendine abur cubur doldurdu manyak canim tatli cekiyor diye
20€ sirf abur cubura harcadiii gerci oda hakli yogun callisiyor yemege zaman olmuyor atistiriyor öyle
neyse öylece vakit gecirdik güzel gündu bugünde güzel birgün
ailemle son 2 gün sonra 5 gün yokum :( burnumda tütcekler valla...
Neyse bu kadar Simdilik günun detayi :)
Byyyyyy

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...