5 Nisan 2012 Perşembe

büyük bir kaza atlatik....

Bir saat önce cok Büyük bir kaza atlatik... hala etkisindeyim sersem gibiyim......
bugün alisverise gitik kizim gelmek istemedi bi türlu evde baba bekliyor diye kandirdim ve geldi.. evime girdik bilindi üzere tasindim müstakil eve.. belki bircogunuz daha duymusunuzdur bu evde bir takim kazalar daha atlatik... ama en kötusu buydu... kapiyi actik eve girdik büyük bir ara kolidorumuz var ordan tüm odalara dagliyoruz iste... kolidordan kizim yatak odama dogru kostu Babaa diye bagirarak babayi aramaya basladi...
tam o esnada kizim 1 adim tam BIR ADIM daha ati kosarkene ve o an aninda
Kolidordaki Büyük Yuvarlak Cam Lamba Patladi ve Yere düstu.....
Oldugu gibi Paramparca oldu... ve nerdeyse KIZIMIN üstune düsuyordu.....
eger kizim o 1 ADIMI daha atmasaydi yavruma geliyodu o nalet olasi lamba....
cok korktum kizim cigliklar icersinde kaldi ve aglamaya basladi bense kocaman gözlerle sok olmus durumdaydim.. hemen kostum sarildim nasil ic cekiyodu yavrum...
basimdan asaga kaynar sular döküldu o an hayat durdu sanki...
o kadar korktumki... ya insan bir an yavrusunu kayip etmis gibi oluyor sanki o aciyi bir an taddim...
allahim felaket kötuydu... nasil korktum nasil.... yapistim yavruma...
Kizim bir adim daha atmasaydi üstune düsuyodu koca lamba.... ben hala inanamadim...
aglamaya basladim allahim öyle korktumki öyle korktumki..
RABBIM düsmana bile yasatmasin.. o anki hallim duygularim anlatilamaz...
agliyarak esimi aradim anlatim deliye döndu... oda cok korktu baslicam böyle eve bu kacinci vaka dedi
hemen adam cagricam elektirikmi kaciyor napiyorsa nalet evde dedi..
bu kacinci vaka gercekten tasindimiza resmen pisman olduk..
bir su kaynaticisi ellimde patladi...
bir ütüm patladi yandi...
simdide bu...
Allahim sen bizi kazadan beladan kötuluklerden koru...
SÜKÜRLER olsunki Rabbim yavrumu bana bagisladi... cok korktuk piskolojimiz bozuldu resmen...
verilmis sadakamiz varmis.. Camiye para vericem ve evimde bir Yasin okutucam..
Yavrumda kesin Nazar var Hocaya göturcem...
nasil korktum nasil...
RABBIM bizi korudu.. sükürler olsun yavruma hicbirsey olmadi..
bir anne icin ne kadar kötu bi durum....
hayatimin korkusunu yasadim desem yeridir..
ucuz atlatik.... hala etkisindeyim sersem gibiyim...

14 yorum:

  1. çok geçmiş olsun...Allah kazadan beladan korusun yavrularımızı..

    YanıtlaSil
  2. Canım çok geçmiş olsun, verilmiş sadakanız varmış valla :(
    Bir kurban kestirin, kanını da kapı eşiğine sürün. Nazarı kırar, gözü oyar :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok sagol canim...
      evet sorma nasil korktum...
      sagol canim söylim esime ben:)

      Sil
  3. cok gecmıs olsun okurken bıle etkılendım.. :(( hay allahım neler yapsakta cocuklarımızı korusak :(...bu arada artık google reader ıle okuyorum hıcbır blogu kacırmayacagım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok sagol canim....
      ayy napsakda sakinan göze cöp batiyor :( rabbim korusun...
      öylemi sevindim adina:)

      Sil
  4. Cok gecmis olsun nilayyy! Ugursuzluk var galiba okut evini kizini allah nazarlardan saklasinnnn!!!! Allahhhim korumus desene ayy tüylerim diken diken oldu!! :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok sagol cagla, ugursuzluk degil de bir elektirik sorunu var bide NAZAR büyük ihtimal bize cok nazar degiyor...
      aminnnnnn cok sagol...
      evet sen okudun tüylerin diken diken ben yasadim :( cok kötu.. allah yasatmasin kimseye...

      Sil
  5. çok geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  6. çok geçmiş olsun verilmiş sadakanız varmış

    YanıtlaSil
  7. Allah korumuş,başka kazza bela vermesin. bence camiye falan yardım değil de fakir çocuk sevindirin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet korudu valla cok sagolun..
      yurtdisinda pek fakir ihtiyaci olan yok burda sartlar daha iyi devlet bakip yardim ediyor o yüzden malesef o zor türkiyede olsa ihtiyaci olan vardi yapardim ama camiye yardim edip mevlüt okutmayi düsünuyorum:)
      sagolun.

      Sil

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...