2 Nisan 2012 Pazartesi

Aysu Irem imden Esintilerr:)



Hala Cis davasini atlatamadik ugrasip duruyoruzzz
ben Aysu ireme Cisin gelince söyle tamam mi Annem dedim....

Aysu Irem : kahkaha atar..
Ben : Nolduu Annem neye güluyon bu kadar
Aysu Irem : Ahneeeeeeee
Ben : Efendimmm
Aysu Irem : Kakaaaa geldiiiiii
Ben : Iyiii hosgeldiiiiiii
Aysu Irem : hosbulduuu 
Ben : Sok olmus bir hallde bakiyorum :D Nerden ögrendi hosbuldu hosbuldum demeyi? :D Sipa


*************************************************

Aysu Irem : Ahneeeeee ciss geldiii
Ben : Altinda bezi var saniyorum tamam annem yapp
Aysu Irem : Anne cisssss !!
Ben : Tamam yapp !!!
Aysu Irem : Tabi onayi aldi ve altina yaparr
Kocam : Sok olmus bir hallde bakar
NILAYYYYYYYYY !!
Ben : Noldu !!
Kocam : Cocuk altina yapti !! nolcak sana cis dedi cocuk !!
Ben : Ya onun altinda bezi var !!
Kocam : Nahh bezi var isedi valllaa
Ben : Aaaaaaa sabah aldiydim onun bezini ben ya üfffff allah kahretsin
Kocam : Kahkahalar icersindedir...
Ha Aysu Irem ha sen valla hic fark yok sen cocukdanda cocuksun :)

*************************************************

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...