3 Nisan 2012 Salı

Citir Börek

Gecenlerde Kocamin Dayisina yaptim bu Böregi cok Begenildi...
buyrun Tarifi

Citir Börek



Malzemeler :
Hazir Yufka
Siviyag
Maydonoz Peynir Harci
Susam
Üzeri icin Yumurta sarisi

Yufkanin arasina serpmek icin
Süt, Yogurt Siviyag Harci

Yapilisi : 
Önce Islatmaya Lazim olucak Karisimdan basliyalim
1 Litre Süte 4 Kasik Yogurt Koyup Cay bardagi kadar Siviyagimizi ilave edip cirpiyoruz.
Ardindan Yufkamizi Sivimiza batirip Tepsimize diziyoruz sirf 2 Tane büyük Yufka
Sonra icine Peynir Maydonoz harcimizi koyuyoruz ve Üzerini
Islatiyoruz yine yaptimiz karisimla. böyle böyle istediniz kadar devam edebiliyorsunuz katlara
ben 1 kat Peynirli yaptim yufkayi boll kulandim Su Böregi gibi oldu
Güzel oldu.

Siviyi boll kulandim yoksa kuru Olurdu en sona Yufkamizi kapatip
Üzerine Yumurta sarisini Süruyoruz ve Susamizi atiyoruz ve
200 Dereceye 15 Dakika kadar pisiriyoruz...

Affiyet olsun..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...