16 Nisan 2012 Pazartesi

Bugün

http://images.yonja.com/pics/news/news_53037.jpg 
Bugünum aslinda pek farkli gecmedi persembe ye kadar evde oldum icin bugün
temizlik yaptim ufakdan süpürme sillme toz alma Islemi falan yemek yaptim...
Bugün evimdeydim Kizimla ilgilendim bollca Kaynanami bahaneyle yolladik
Aysu Ireme doktor igne yapicakmis Babaneye hasta dedik doktora gitti dedik yolladik allahdansa üstelmedi...
bugün benim bey efendiyle tartistik...
Aysu Irem yüzunden...
Benim hayir dedigim seye o evet diyor
benim evet dedigim seyede o hayir diyor cocugu cok simartiyor
ben yokene bazi kelimeler belletmis kaynim kaynanam..
hoslarina gidiyor cok tatli söyluyo irem diye neler söyletiriyolar...
hele babasi cok simartiyo hergün oyuncaklar falan..
bugün Aysu Ireme kizdim sprayi almis babasindan diye oda Karabiber sprayi..
bagirdim aldim Bey efendide bana bagirdi bagirma cocuga diye laf kavgasina tutustuk...
lafi cocukdan actik ailelerde sülalerde bitirdik.. masallah bize...
cocuk konusunda cok tartisir olduk bi ara hele ikinciyi düsünuyoduk kafayi yemistik galiba...
öyle evde gecti... bey efendi maca bakmaya gitti evde fazla kalmadi....
aman öyle iste normal bi pazar günuydu...
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...