15 Nisan 2012 Pazar

" Dünki " Bugün

Selam sizleri yine ihmal ediyorum ama kafami kasicak vaktim yoktu döndum döneli
Kizimi eve getirmekle ugrasiyorum 5 Gün babanesi bakti zaten seviyor babaneyi cok kaynanam hic gelip gitmeyip ilgilenmedi hallde seviyor anlamiyorum bu isi, Amcasida cok ilgilenmis dede zaten cok seviyor gelmek istemiyor eve deli eti beni. Geldim gün aglatmayim dedim uyunca gitik aldik ertesi gün yine tuturdu babane diye dün tüm gün Kaynanamgildeydik aksam kaynanamida alip geldik Bizde kaldi. Dün halliyle kaynanamgildeydik gelmiyodu Sipa Kociktoylada bas basa takilamadik geldik Geleli dedik biz az geziyoruz. Irem babanesinde kaldi biz az Dolandik sohbet etik Hasret giderdik sonra yemgee gitik Türk yemeklerini özlemisindir diye Herzamanki Lokantamiza gitik canimiz ne istiyorsa yedik. Buyrun buda bi kare Masanin 4 Porsiyon olduguna bakmayin biz iki kisiydik :D Öyle cok söyleyince adam 4 kisi gelcek sandi :D
Buyrun Soframiz

Lahmacun
Kiymali Pide
Adana
Bunlarin hepsini iki kisi yedi tika basa yedik valla affiyetle :) 

resimi kociktom cekti :D

az takildikdan sonra tekrar Kaynanamgile gectik kaynanamida alip eve geldik
Bizde kaldi Irem icin iste aglamasin diye öyle gecti gün dün izinliydi benim herif bugünde izinliydi
Pazartesi is basi yapicak yine..
bende Persembe ye kadar evdeyim Cuma callisicam tek ondan sonra eski hayata devam...
dün Ha bire bu caydan ictim ben yokene benimki almis ben yokene adam cay bile demlememis:D Sensiz bogazimdan asmadi birsey diye kiyamam ♥
Bundan icmis dün bende üsüdüm az Tv karsinda yudumladim cok güzel tadi var
Cay koliklere tavsiyemdir

Cilek ve ahududu karsimi cay cok harika bir tadi var....
rahat 3 4 tas icmisimdir dün bayildim caya !
 



iste böyle dün Benimki evdeydi az erken uyduk :))
o yüzden dünun postunu bugüne atayim dedim :) Hoscakalin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...