14 Nisan 2012 Cumartesi

Danimarka dan Döndumm:)


 http://i39.tinypic.com/u2e8g.gif


Öncelikle Hepinize kucak kucak dolusu Selamlar Sevgiler...
Ben dün aksam döndum Sükür evime geri. Önce sunu söylemek istiyorum Post olmadigi hallde
Bloguma gelen ziyaretci ve takipci sayisina SOK oldum.. gercekten iyiki varsiniz hergün
50 60 Ziyaretcim olmus ! Vayy bee dedim icimden iyiki varsiniz o güzel yorumlariniz icinde hepinize ayri ayri tesekür ederim.


Simdi Danimarka Seyhatime gelelim.. is seyhatine gitim birkac defa ama her gitigimde
Hotel de kalmistik bu seferde öyle Sanmistim ama öyle degildi. Vardimda gözlerime inanamadim
Koskocaman MÜSTAKIL YAZLIK bir ev dayali döseli harikaydi Chefe sordum burda kalicaz dedi..
ev Kiralamislar 5 günlugune ama harika iki katli müstakil bir evdi...
resmen Villaydi ya süperdi ev bayildim. Toplantilarimiz görusmelerimiz oldu hele Sali gün tüm gün
Toplantiymis Callismaymis öldük.. aksam geldik eve....
Ingilizce konusunda baya zorlandim Okul ingilizcem vardi kurs falan görmstum ama cok degil.
Bazen Ingilizce gerekti konustum ama tabiki Dört dörtluk bilemiyodum
Almanca konustum anliyolardi az cok. Dersimizde görduk güzeldi....
Sali Carsamba cok yogun gecti öteki günler sakin gecti...
Evde Sauna vardi, Yüzme havuzu vardi icinde süperdi.. Ben Mayo göturmustum arkadasimla ayni odada kalirsak Mayo giyerim Banyoda diye. Nolur nolmaz diye göturmustum iyikide göturmusum
Havuza girdim bollca yüzdum :)) normalde Yasak benimki beni yollamiyor yüzmeye ama orda yüzdum firsatan istifaede :) Saunaya girdim Volleyboll falan da oynadik aksamlari güzel gecti
Filim izledik. Persembe günude Tuturdular Türk yemegi yemek istiyoruz diye. Alisverise gitik
Türk yemegi yaptim. Sabah Melemen yaptim patates Kizartim :))
Öglende Karniyarik,Pilav,Dolma falan yaptim az Türk mutfagini tanitim bayildi arkadaslar valla :) begene begene yediler.Danimarka asirii pahali ben o kadar pahali oldunu bilseydim
burdan Aparatif birseyler götururdum 5 günde varya 400€ harcadim yok böyle birsey.. Yicek icicek
ve genel ihtiyaclarima ayy cok Pahali ya kücücük bir biskuvi euro göturdum euroya hesapladim
oranin parasi Krone zaten 7 den böluyosun Euro hesabinda cikariyosun hesapladim kücücük bir biskuvi paketi 8€ Yuh dedim kendimce... gercekten yasam zor ama orda yasiyan callisanlar cok callisiyo ve Maaslari da cok Almanyaya göre. Param Bozuk vardi Euroyla yapiyodum Krone geri veriyolardi neyse Ertesi gün kendime bitane Canta aldim cok hosuma gitti 20 di fiyati Krone Danimarka parasi olarak verdim. 100 krone 20 kroneydi fiyati kadin üstunu vermedi kadina sordum beni kaziklamaya callisti resmen dedim hayir onddan sonra bakti pacayi kurtaramadi özur dilledi verdi Paranin üstunu. Manyak sey Stressli gecti cok callistik aksamlari zamanimiz vardi oda yemek icin. Öyle böyle stressli yorucu gecti arada kacamak yapip Yüzduk falan Güzel gecti.
Havalar güzel degildi ama cok Sogukdu kalefer fazla acamadik Cünki belirli bi ücreti gecerse kendimiz karsilicaktik... fazla acilmadi kalefer Sogukdu...
Allahdansa yüzme havumuz evin icindeydi Sicak suyumuzda vardi cok kötude degildi yani idare ederdi.
Is arkadaslarimla bir ortam. Ama Kizimi cok özledim Kociktomuda kocikto iki gün aramadi beni cok merak etim... ücuncu gün aradim kaynimi Yaralanmis is kazasi gecirmis Cam kirmis elliyle manyak herif.. elli sariliymis falan cok telaslandim ama iyi simdi sükür Prensesim babanede kalmis beni bir defa sormus sonra Hic sormamis Babaneeyi ve babane evini seviyor Kaynimda cocuk manyagi cok ilgilenmisler beni hic aramamis Bakicimiza gerek kalmamis yani.
Beni pek Özlememis Aysu Irem geldim gün eve gelmek istemedi dün getiremedik eve kaynanamida aldik geldik Tavladikda öyle  geldi Sipaa :) nerde oyun kalabalik varsa orda.
Kocikto beni cok özlemis bollca hasret giderdik bende onu özlemistim....
Yüzme isini söyledim yüzdum diye iyi book yemisin dedi :D Tersledi basta sonra
ben sana Yasak etmedim tek basina gidemesin dedim bundan sonra beraber gidicez madem seviyosun Yüzmeyi dedi söz verdi cok mutlu oldum ona..
öyle iste dün böyle gecti Valizim hala ortada yarin Insallah toplicam.
Danimarkada resim cektim Ayri bir posta paylasicam simdilik
Hoscakalin:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...