24 Nisan 2012 Salı

En Güzel Dvd dir Insanin kendi Dügünunu izlemesi....

Iyi Geceler farkindayim bu ara Blogumu iyi sallamis durumdayim
Ziyaretci sayim acayip bir Düsmede zaten.....
yine Post yazmaya gayret etcem hergün.
Esimle Firtinali dönemden sonra cabukcak toparladik iki gündürde iyiz MASALLAH !

Dün Büyük derbi vardi ! Fenerbahce Galatasaray Biz Fenerliyiz daha dogrusu Fanatik Fenerli Kocis
Bende öylesine Tutuyorum o dün aksilik callisti normalde Izinli olmasi gerekiyodu Pazar ama is yogunlugundan izini kulanamadi hallyile macada bakamadi..
Bide Kontrolle vermisler araba kontrollu siniri tepesindeydi kac milletle ugrasmakdan ama
Maci Fenerbahce aldi Kocamin morali yerine geldi telefondan takip ediyomus zaten...
sonrada eve geldi bugünde izinliydi.

Tebrikler Fenerbahcem Güzel Macdi.
Karsi Takimda Güzel oynadi bence Kardes maciydi maci bu kadar abartanlarida hic anlamiyorum
erkekler abartiyo benimkide öyle ama Galatasarayda Fenerde kardestir.
Birbirlerini tebrike etiler zaten.

TEBRIKLER FENERBAHCE 

http://alpermichelle.homepage24.de/bilder/republic_of_fenerbahce.jpg 
Bugün gün Normal Gecti Pazartesi is günu ise gitim geldim isden geldim benimki bugün Izinliydi Pazar izin alamadi icin. Eve süpürge etmis :D alisverise gitmis kiyamam kocikto bana birakmamis....
Aksamda bas basa kaldik diye romantik ortam yapip dvd bakalim dedik taktik filimin ortasinda heycan gitti izliyesimiz kacti... dvdiyi biraktik az eski anilardan konusmaya basladik...
bazi olaylara gülduk bazi olaylari gündeme getirdik..
sonra benim herif yerinden firladi buldumm dedi ve Dügun cdimizi takti...
En güzeli oydu Evlendikden sonra ilk defa bakiyoruz :D Kim nasil oynamis kim ne takmis falan...
izledik güzeldi kendimize güldük....
O dedi ulan su tipime bak
ben dedim ayy su halle bak :D kendimizi elestirdik durduk....
hey gidi zaman heyy dedik üzerinede Aysu Irem geldi anne baba dedi..
cocuga anlatik :D Ekrani sevdi haha...
güzeldi bide baya tikindik bugün.. bir kare cekeyim dedim
keyif yaptik anlicaniz cekirdek ailemle...
Aysu Ireme yaradi gerci bugün 23 NISAN !! Cocuk bayrami bayram eti
Abur cubur coktu geldi gitti tikti yedi :D Normalde bu kadar abur cubur yedirmiyorum..
masamizda yok yok :D Kalabalikda cok.. ama maksat resimli post olsun istedim cektim
bugünki Aksam keyfi masamizz:)



Bugün Herseyi Kocikto yapti hazirladi ellerine saglik
masajimida yapti kendimi gayet iyi hissetiyorum hep ben yapardim ona masaj yorulyo diye bide alisti.. :D
bugünde o bana yapti.. yarin is günu.. ikimizde callisiyoz..
iste bu kadar güzel bir Pazartesiydi...
iyi geceler..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...